انتظارات از آینده بازار سکه از دوربین بورس کالا

عبور قیمت سکه از مقاومت مهم

کدخبر: ۴۳۲۵۴۰
انتظارات نسبت به آینده قیمت سکه نیز در روزهای اخیر بیشتر صعودی بوده است. به عنوان مثال،‌ در بازار سهام، روز گذشته صندوق های سکه رشد قیمت را تجربه کردند
عبور قیمت سکه از مقاومت مهم

به گزارش اقتصادنیوز، دیشب اتفاق مهمی در بازار سکه رخ داد. سه شنبه شب در معاملات پشت خطی، قیمت سکه توانست از خط مقاومت ۱۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان با قدرت عبور کند و حتی توانست به سوی سطح ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی قدم بردارد. به گفته تحلیل گران فنی در صورتی که سکه بالای محدوده ۱۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان باقی بماند، احتمال رشد قیمت تا محدوده ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان وجود خواهد داشت.

سکه حباب

مهم ترین عاملی که جسارت خریداران سکه را زیاد کرد، افزایش پیوسته و دامنه دار قیمت دلار بود. دلار که دو روز پیش مقاومت ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومانی را شکسته بود، دیروز به راحتی خود را به بالای مرز ۲۶ هزار تومانی رساند و در معاملات پشت خطی توانست تا بالای خط مقاومتی ۲۶ هزار و ۳۰۰ تومانی پیش روی کند.

پشت خطی2

اگر امروز اونس طلا از فاز نزولی خارج شود، سکه بازان می توانند با اطمینان بیشتری به خریدهای خود ادامه دهند. با این حال، فلز گران بهای داخلی دچار حباب زیادی شده است و در صورت برگشت دلار، سکه می تواند  نزول سنگینی را تجربه کند. در واقع خرید سکه در روزهای آتی پرریسک تر از دلار خواهد بود، هر چند که سکه معمولا ریسک کنندگان خاص خود را دارد.

انتظارات نسبت به آینده قیمت سکه نیز در روزهای اخیر بیشتر صعودی بوده است. به عنوان مثال،‌ در بازار سهام، روز گذشته صندوق های سکه رشد قیمت را تجربه کردند و معامله گران فنی نیز باور دارند تا زمانی که محدوده ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی حفظ شده است، شانس صعود برای فلز گران بهای داخلی بالا خواهد بود.

سکه حباب

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید