حرکت ناهمسوی دلار رسمی و بازار/سکه پشت مرز 12 میلیون تومان

حباب قیمت دلار منفی شد

کدخبر: ۴۳۳۵۸۹
قیمت دلار متشکل بر خلاف دلار آزاد حرکت کرد و کاهش یافت. عرضه دلار بالای متوسط باقی ماند. قیمت سکه امامی رشد کرد و به مرز 12 میلیون تومان نزدیک شد.
حباب قیمت دلار  منفی شد

به گزارش اقتصاد نیوز- قیمت دلار آمریکا عصر روز گذشته روی 26 هزار و 580 تومان قرار داشت. قیمت دلار آمریکا در شروع معاملات امروز 26 هزار و 500 تومان بود. قیمت دلار در طول معاملات امروز رشد کرد. قیمت دلار در آخرین ساعات معاملات امروز روی 26 هزار و 660 تومان قرار داشت.

حباب قیمتی دلار منفی است

قیمت درهم عصر روز گذشته روی 7 هزار و 285 تومان قرار داشت. قیمت درهم در طول معاملات امروز تقریبا ثابت و برابر 7 هزار و 320 تومان بود. با در نظر گرفتن نرخ تبدیل درهم به دلار (3.673)، قیمت دلار از طریق تبدیل درهم 26 هزار و 886 تومان به دست می‌آید. در نتیجه حباب قیمتی دلار بازار داخل در پایان معاملات امروز منفی بود.

قیمت سکه امامی به 12 میلیون تومان نزدیک می‌شود

قیمت سکه امامی عصر روز گذشته روی 11 میلیون و 690 هزار تومان قرار داشت. قیمت سکه امامی در ابتدای معاملات امروز 80 هزار تومان بالاتر از نرخ عصر روز گذشته و روی 11 میلیون و 770 هزار تومان قرار گرفت. حباب قیمتی سکه امامی حوالی ظهر نسبتا بزرگ بود، با این وجود قیمت سکه در طول معاملات رشد کرد و به مرز 12 میلیون تومان نزدیک شد. قیمت سکه تا 11 میلیون و 950 هزار تومان نیز بالا رفت و در آخرین ساعات معاملات امروز روی 11 میلیون و 920 هزار تومان قرار گرفت.

دلار متشکل خلاف دلار آزاد حرکت کرد

قیمت دلار بازار آزاد در طول معاملات امروز رشد کرد و بالای نرخ عصر روز گذشته قرار گرفت. قیمت دلار بازار متشکل بر خلاف دلار آزاد نسبت به روز گذشته کاهش یافت. قیمت دلار متشکل 119 تومان نسبت به عصر روز گذشته افت کرد و روی 25 هزار و 638 تومان قرار گرفت.

عرضه دلار بالای متوسط قرار دارد

عرضه دلار متشکل نسبت به روز گذشته 1 درصد افت کرد و روی 7 میلیون و 755 هزار قرار گرفت. این رقم به طور معناداری بالای متوسط قرار داشت. متوسط عرضه دلار از 7 فروردین تا امروز 5 میلیون و 631 هزار به دست می‌آید.

برای جمع‌بندی می‌توان گفت قیمت دلار آزاد عصر امروز نسبت به روز گذشته بالاتر بود، اما قیمت متوسط دلار متشکل نسبت به روز گذشته افت کرده بود. عرضه دلار تقریبا نسبت به روز گذشته بدون تغییر بود و در سطوح بالا باقی ماند. قیمت سکه امامی رشد کرد و به مرز 12 میلیون تومان نزدیک شد.

 

  • Image-1
  • Image-2
  • Image-3
  • Image-4
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید