پیش بینی روند بازار سکه در روز چهارشنبه سوم شهریور

کف اول در بازار سکه /ارزش واقعی قیمت سکه

کدخبر: ۴۳۵۶۴۲
قیمت سکه برای بازگشت به دوران اوج صعود نیاز دارد که از مقاومت ‍۱۲میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عبور کند.
کف اول در بازار سکه /ارزش واقعی قیمت سکه

به گزارش اقتصادنیوز، با توقف رشد قیمت دلار در معاملات بازار ارز، قیمت سکه امامی راه صعودی را ادامه نداد و از مقاومت ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عقب نشینی کرد. در چنین شرایطی، معامله گران سکه به دنبال یافتن کف قیمتی جدیدی برای بازار خود هستند. عده ای تصور می کنند که مرز ۱۲میلیون تومانی کف جدید بازار خواهد و فلز گران بهای داخلی دیگر قیمت پایین تر را تجربه نخواهد کرد. این در حالی است که عده دیگری باور دارند که سکه توان نزول تا محدوده ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را خواهد داشت.

پشت خطی (4)2

دیشب حداقل در معاملات پشت خطی، گرایش خاص و قابل توجهی برای فروش  سکه وجود نداشت و فلز گران بهای داخلی توانسته بود خود را با قدرت بالای مرز ۱۲ میلیون و۵۰ هزار تومانی نگه دارد. به گفته فعالان، قیمت سکه برای بازگشت به دوران اوج صعود نیاز دارد که از مقاومت ‍۱۲میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عبور کند. با توجه به اینکه متغیرهای اثرگذار اونس طلا و دلار سیگنال مشخص نوسانی را از خود نشان نداده اند، ممکن است فلز گران بهای داخلی در روز جاری در دامنه ‍۱۲ تا ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان درجا بزند و نسبت به روزهای قبل نوسانات کمتری را تجربه کند.

سکه حباب

دیروز بعدازظهر ارزش ذاتی سکه به محدوده ۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسیده بود و همین موضوع انتظار معامله گران برای افت قابل در بازار فلز گران بهای داخلی را پایین آورد. به گفته فعالان، حتی در صورتی که بهای دلار تا ابتدای کانال ۲۷ هزار تومانی نزول پیدا کند، ارزش ذاتی سکه پایین تر از محدوده ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نخواهد رفت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید