گزارش اقتصادنیوز از بازار طلا و ارز ایران

قیمت سکه در مدار نزولی /قیمت دلار می تازد

کدخبر: ۴۳۹۲۸۲
قیمت سکه در چند روز گذشته پیشروی کرده بود اما در شروع معاملات بازار امروز عقب نشینی کرد و در مقابل قیمت دلار به روند صعودی خود ادامه داد.
قیمت سکه در مدار نزولی /قیمت دلار می تازد

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت  سکه در بازار امروز پنجشنبه 18 شهریور ماه به جاده نزول بازگشت، این در حالی است که در چند روز گذشته قیمت سکه صعودی بود.

 روز  گذشته  قیمت سکه نسبت به روز قبل ، با ۶۰۰۰۰ تومان افزایش، ۱۲,۱۷۵,۰۰۰ (دوازده میلیون و یکصد و هفتاد و پنج هزار) تومان بسته شد.

در بازار امروز سکه عقب نشینی کرد و با ۱۰۰۰۰ تومان کاهش، ۱۲,۱۶۵,۰۰۰ (دوازده میلیون و یکصد و شصت و پنج هزار) تومان نرخ گذاری شد..

اما در مقابل سکه ، قیمت دلار مانند روز قبل  به روند صعودی خود ادامه  داد. در بازار چهارشنبه 17 شهریور 1400  این اسکناس آمریکایی از نیمه کانال 27 هزار تومان  هم عبور کرد و با ۴۱۰ تومان افزایش با قیمت  ۲۷,۵۳۰ (بیست و هفت هزار و پانصد و سی ) تومان معامله شد.

قیمت دلار در بازار آزاد امروز  با ۹۰ تومان افزایش، ۲۷,۶۲۰ (بیست و هفت هزار و ششصد و بیست ) تومان معامله شد.

صرافان دلار را چند خرید؟

صرافی ملی هم  قیمت خرید دلار آمریکا را ۲۶,۳۵۰(بیست وشش هزار وسیصد و پنجاه تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۶,۸۸۲(بیست وشش هزار و هشتصد و هشتاد و دو  تومان) اعلام کرد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۳۰,۹۸۲(سی  هزار و نهصد و هشتاد و دوتومان) و قیمت فروش یورو  ۳۱,۶۰۷(سی و یک هزار وششصد و هفت  تومان) است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید