پیش بینی روند بازار ارز در روز چهارشنبه

ریزش شبانه قیمت دلار با یک خبر /ورق برگشت؟

کدخبر: ۴۴۰۶۲۵
یک خبر موجب شد ورق در بازار ارز برگردد و قیمت دلار در معاملات پشت خط نزولی شود.
ریزش شبانه قیمت دلار با یک خبر /ورق برگشت؟

به گزارش اقتصادنیوز،"معاون موقت نماینده آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در نشست شورای حکام تصریح کرد آمریکا آماده برداشتن «تحریم‌های ناسازگار با برجام» است." این خبر دیشب از سوی خبرگزاری فارس منتشر شد و میزان فروش های پشت خطی معامله گران دلار را بالا برد. در آخرین ساعات سه شنبه شب، دلار با قیمت ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان به فروش می رفت که فاصله ۴۰۰ تومانی با قیمت ابتدای روز داشت.

با توجه به افت شبانه دلار، انتظار می رود که این ارز به سوی مرز ۲۶ هزار تومانی میل کند. به باور تحلیل گران فنی در صورتی که اسکناس آمریکایی از محدوده ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان پایین تر برود، موج جدیدی از فروشندگان وارد بازار خواهند شد. دلار در شهریورماه هرگز زیر محدوده ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان حرکت نکرده است. این موضوع موجب شده است که گزوه دیگری از فعالان زاویه دید دیگری را در مورد بازار ارز امروز مطرح کنند. این عده اعتقاد دارند که شاید با جوسازی های سیاسی، قیمت دلار در ابتدای روز در مسیر نزولی قرار بگیرد،‌ولی از اواخر روز،‌ فشار خریداران به بازار وارد خواهد شد و بار دیگر قیمت به بالای مرز ۲۷ هزار  تومانی بازخواهد گشت.

این انتظارات مثبت در حالی در بازار شنیده می شود که اولیانوف نماینده دائم فدراسیون روسیه در وین ابراز امیدواری کرد که مذاکرات تا دو هفته ی دیگر شروع شود.به نظر می رسد بازار در روز جاری بیشتر تحت تاثیر اخبار واقعی و فیک باشد. خریداران بزرگ در شرایط نا اطمینانی در بازار حضور نخواهند یافت ولی نوسان گیران سعی خواهند کرد، از تغییرات زیاد قیمت کسب سود کنند.

پشت خطی

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید