هفته پرداده اقتصادی

بانک مرکزی طلا را غافلگیر می کند؟

کدخبر: ۴۴۱۶۰۴
قیمت طلا در کنترل خرس ها است. آیا اعلامیه فدرال رزرو هفته برای بازار شوکه کننده خواهد بود؟
بانک مرکزی طلا را غافلگیر می کند؟

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، هفته پیش رو هفته پرهیجانی برای بازار خواهد بود. و همچنین به نظر می رسد بازارها همچنان توجه های زیادی را به وضعیت سیاست های جهانی می کند اما اتفاق کلیدی این هفته نشست فدرال رزرو خواهد بود. 

هفته برای دلار:

شاخص خرید مدیران بخش خصوصی برای ماه سپتامبر(شهریور) پنجشنبه مورد توجه قرار خواهند گرفت.انتظار می رود خدمات PMI آمار کلیدی هفته باشد.

سایر آمارها شامل داده های مربوط به بخش مسکن است که احتمالاً تأثیر منفی بر دلار و بازار گسترده تر خواهد داشت.با این حال ، رویداد اصلی هفته تصمیم سیاست پولی FOMC در روز چهارشنبه است.

با توجه به انتظار بازارها از فدرال رزرو ، پیش بینی های اقتصادی و نرخ بهره و کنفرانس مطبوعاتی محور خواهد بود. بازارها منتظر هیچ گونه تغییری در سیاست نرخ بهره نیستند ، اما در هفته منتهی به 17 سپتامبر ، شاخص نقطه دلار 0.66 درصد افزایش یافت و به 93.195 رسید.

unnamed

هفته برای یورو:

هفته ای نسبتاً شلوغ در زمینه داده های اقتصادی است.

PMI های بخش خصوصی پیش از سپتامبر برای فرانسه ، آلمان و منطقه یورو روز پنجشنبه مورد توجه بسیاری قرار خواهد گرفت.

در حالی که PMI تولیدی آلمان کلیدی است ، انتظار تأثیر از کل مجموعه داده ها را داشته باشید. نگرانی های بازار در مورد بهبود اقتصادی ، حمایت از دارایی های پرخطر را مورد آزمایش قرار داده است.در این هفته ، یورو 0.75 درصد کاهش یافت و به 1.1725 دلار رسید.

هفته برای طلا:

به گفته تحلیلگران ، پس از سقوط 40 دلاری در هفته گذشته ، خرس های طلا کنترل بازار را در دست دارند و آنچه هفته آینده فدرال رزرو گرد هم می آورد، تمرکز شده است.

طلا روز پنجشنبه به پایین ترین سطح چهار هفته گذشته رسید و پس از افزایش شدید تعداد خرده فروشی ایالات متحده از اونس از بالای 1790 دلار به 1750 دلار در هر اونس رسید. این خبر بزرگی در آستانه اعلام نرخ بهره فدرال رزرو در روز چهارشنبه است زیرا ممکن است به معنای کاهش سرعت پایین آمدن قیمت خواهد بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید