بیت کوین ممنوع نخواهد شد

خرید طلا در کف؛پاول بیت کوین را بالا برد

کدخبر: ۴۴۴۲۷۷
روز پنج شنبه قیمت طلا افزایش دو رقمی را تجربه کرد،بیت کوین نیز بیش از ۵ درصد افزایش داشت.
خرید طلا در کف؛پاول بیت کوین را بالا برد

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، بازار طلا از پایین ترین سطح خود در شش هفته گذشته بازگشت زیرا رئیس فدرال رزرو گواهی داد که ایالات متحده هنوز «از اشتغال کامل فاصله زیادی دارد.»

در روزی که گذشت همه نگاه ها به جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو و جانت یلن ، وزیر خزانه داری آمریکا بود. این دو در کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان در مورد واکنش نمایندگی های خود به همه گیری کووید -19 صحبت کردند.

طلا با افزایش سریع دو رقمی صبح روز پنجشنبه مواجه شد زیرا شکارچیان برای خرید در زمان افت قیمت وارد عمل شدند و شاخص دلار آمریکا پس از افزایش در معاملات قبلی به پایین ترین سطح روزانه خود رسید. معاملات آتی طلای دسامبر (دی)  آخرین بار 1762 دلار و 80 سنت معامله شد که 2.32 درصد یا 40 دلار در روز افزایش را نشان می دهد.

این حرکت طلا پس از آن که پاول کمی متزلزل به نظر رسید و اظهار داشت که ایالات متحده «با اشتغال کامل فاصله دارد» ، سرعت بیشتری گرفت. به گفته پاول ، این به فدرال کمک می کند که نرخ ها را پایین نگه دارد.

رئیس فدرال رزرو خاطرنشان کرد: «ما باید تورم و اشتغال را متعادل کنیم. انتظار ما این است که تورم کاهش یابد و ما مجبور نباشیم در دو موضوع تنش داشته باشیم.»

او گفت: « ما فکر می کنیم تا زمانی که تنگناهای عرضه برطرف نشوند ، تورم همچنان بالا می ماند. نمی توان گفت دقیقاً چه زمانی این اتفاق می افتد. ما باید در ماه های آینده و آغاز سال آینده شاهد تسکین اقتصاد باشیم.»

gold

فدرال بیت کوین را ممنوع نخواهد کرد

همچنین در روز گذشته بیت کوین بیش از ۵ درصد افزایش قیمت داشت.پاول ، رئیس فدرال رزرو ، می گوید که او قصد ممنوعیت ارزهای دیجیتالی را ندارد.جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو آمریکا گفت قصد ندارد ارزهای رمزنگاری شده را ممنوع کند ، اما گفت که استیبل کوین ها نیاز به نظارت بیشتری دارند.

پاول این اظهارات را در جلسه دو ساعته کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان در روز پنجشنبه بیان کرد. این جلسه ، به عنوان تالار گفتگوی نمایندگان برای پرسش از جانت یلن ، وزیر خزانه داری و پاول در مورد واکنش وزارت خزانه داری و فدرال رزرو به وضعیت اقتصادی بعد از همه گیری، و چندین سوال در مورد ارزهای رمزنگاری بود.

coindesk-BTC-chart-2021-10-01

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید