پیش بینی بازار سکه در دومین روز هفته

معامله گران سکه دست‌ به‌ کار شدند /کمین در بازار

کدخبر: ۴۴۷۸۱۲
به گفته فعالان، در صورتی که قیمت سکه در روز جاری بتواند خود را بالای محدوده ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تثبیت کند،‌ به مرور خریداران بیشتری وارد بازار خواهند شد
معامله گران سکه دست‌ به‌ کار شدند /کمین در بازار

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت سکه توانست از محدوده 11 میلیون و 800 هزار تومان عبور کند. حتی در معاملات پشت خطی روز شنبه فلز گران بهای داخلی به بالای محدوده 11 میلیون و 850 هزار تومان رفت. چنین رفتاری موجب شد که بخشی از فعالان از آغاز فعالیت نوسانی معامله گران سکه سخن بگویند. فلز گران بهای داخلی بیش از یک هفته بود که در فاز نزولی قرار داشت و زیر مرز حساس 11 میلیون و 800 هزار تومان نوسان می کرد.

فلز گران بهای داخلی در 2 روز کاری گذشته نزدیک به ۲۰۰ هزار تومان رشد را به ثبت رسانده و همین موضوع موجب شده است که انتظارات افزایشی در بازار بیشتر شود.

Untitled-20


در اکوایران ببینید؛«سالار آقاخان متهم ارزی کجاست؟»


 

به گفته فعالان، در صورتی که قیمت سکه در روز جاری بتواند خود را بالای محدوده ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تثبیت کند،‌ به مرور خریداران بیشتری وارد بازار خواهند شد و حتی ممکن است سکه امامی به سوی مرز ۱۲ میلیون تومانی حرکت کند. با این حال، در صورتی که سکه به زیر سطح ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برگردد،‌ حمایت بعدی فلز گران بهای داخلی محدوده ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود.

به گفته فعالان، در انتهای هفته گذشته اونس طلا بود که توانست سکه بازان را تحریک به خرید کند،‌ولی امروز بازار جهانی تعطیل است و نگاه سکه بازان به صورت کامل به سوی بازار ارز خواهد بود. اگر قیمت دلار بتواند به بالای سطح ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان برود، انتظارات افزایشی در بازار سکه تقویت خواهد شد. نزول دلار به زیر محدوده ۲۷ هزار و ۱۰۰ تومانی زمینه ساز رفتن سکه به کانال ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزارتومانی خواهد شد.

پشت خطی2

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید