بازار در حال هضم تصمیم‌های فدرال رزرو

جذابیت بازار ارزهای دیجیتالی برای کارگران

کدخبر: ۴۵۲۲۵۷
داده‌ها حاکی از آن است که برخی از اعضای نیروی کار با دستمزد پایین، شغل خود را پس از دستیابی به دستاوردهای متحول کننده ارزهای دیجیتال، ترک می‌کنند.
جذابیت بازار ارزهای دیجیتالی برای کارگران

براساس گزارش اقتصادنیوز، نظرسنجی ها نشان می‌دهد که کارگرانی که دستمزد کمتری دریافت می‌کنند، به‌دلیل سود ارزهای دیجیتال، در حال ترک شغل خود هستند. 

حدود دو سوم از پاسخ دهندگانی که شغل خود را پس از دستیابی به دستاوردهای متحول کننده از کریپتو ترک کردند، به طور کل کمتر از 50هزار دلار درآمد داشتند.

شرکت تحلیلی Civic Science نتایج نظرسنجی (مقیاس بر اساس داده های سرشماری آمریکا) را در تاریخ 1 نوامبر منتشر کرد که نشان می دهد 4 درصد از 6 هزار و 741 پاسخ دهنده 18 ساله و بالاتر در سال گذشته شغل خود را به دلیل «آزادی مالی» که از طریق سرمایه گذاری دارایی های کریپتو به دست آورده بودند ترک کرده اند.

سیویک ساینس نوشت: «این داده‌ها نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری‌های کریپتو ممکن است سطوح درآمدی متحول کننده زندگی را برای برخی فراهم کرده باشد، در حالی که صاحبان ثروتمندتر کریپتو بیشتر از آن به‌عنوان شکل دیگری از تنوع دارایی‌ها استفاده می‌کنند تا منبع درآمد.»

در روز جاری بیت کوین دو درصد کاهش را تجربه کرد اما همچنان بالای سطح ۶۰ هزار دلار قراردارد.

coindesk-BTC-chart-2021-11-04

بازار در حال هضم تصمیم‌های فدرال

طلا صبح پنجشنبه در آسیا افزایش یافت و از پایین ترین سطح سه هفته اخیر خود بازگشت. سرمایه گذاران آخرین تصمیم سیاستی یک فدرال رزرو «صبور» را هضم کردند که از این ماه تیپرینگ را آغاز خواهد کرد.

معاملات آتی طلا با 0.68 درصد افزایش به 1775.95 دلار رسید. دلار که معکوس طلا حرکت می کند، روز پنجشنبه افزایش یافت.

روز چهارشنبه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو اعلام کرد که افزایش نرخ بهره به این زودی اتفاق نخواهد افتاد. با این حال، او افزود که «ما فکر می‌کنیم می‌توانیم صبور باشیم. اگر درخواست پاسخ داده شود، دریغ نخواهیم کرد.»

اگرچه فدرال رزرو بر این عقیده خود مبنی بر موقتی بودن تورم ادامه داد، اما شروع آرام برنامه تیپرینگ بانک مرکزی باعث تقویت سهام جهانی شد.

gold (1)

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید