آمارهای تورمی آمریکا در 30 سال اخیر بی‌سابقه بود

شوک هندی ها به ارزهای دیجیتال /رشد قیمت طلا ادامه دارد؟

کدخبر: ۴۵۴۴۲۱
اقتصادنیوز: دولت هند معتقد است تبلیغات رمزارزها باید ممنوع شود، زیرا طبیعت پرنوسان رمزارزها در این تبلیغات مطرح نمی‌شود، قیمت طلا در صورت ادامه تضعیف دلار شانس این را دارد که فردا به روند صعودی خود ادامه دهد.
شوک هندی ها به ارزهای دیجیتال /رشد قیمت طلا ادامه دارد؟

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت طلای جهانی در روزهای انتهایی هفته گذشته عملکرد خوبی داشت و در پایان معاملات روز جمعه روی 1865 دلار قرار گرفت.

قیمت طلا بعد از چند ماه در هفته گذشته یک حرکت مثبت داشت و توانست از سطوح مقاومتی 1835 دلار و 1850 دلار عبور کند. علت اصلی رشد قیمت طلا گزارش‌های مربوط به تورم عنوان می‌شد که از سال 1990 سابقه نداشت.  

بازار طلای جهانی روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل است، فردا نخستین روز هفته برای طلای جهانی است، باید دید قیمت طلا به مسیر صعودی خود ادامه می‌دهد یا خیر، تغییرات شاخص دلار ظهر امروز منفی بود و اگر عملکرد منفی دلار تا فردا ادامه داشته باشد، می‌تواند به کمک فلز گرانبها بیاید.

طلا

قیمت بیت کوین افزایش یافت

قیمت بیت کوین در ساعت 12 و 39 دقیقه عصر به وقت ایران روی 64 هزار و 128 دلار قرار داشت و تغییرات مثبت محدودی را نسبت به 24 ساعت گذشته به ثبت رسانده بود، سرمایه بازار این ارز دیجیتال 1.21 تریلیون دلار گزارش می‌شد و بیشترین و کمترین قمیت آن در 24 ساعت گذشته حدود 3.1 درصد اختلاف داشتند.

بر خلاف بیت کوین قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته قدری کاهش یافته و روی 4 هزار و 574 دلار قرار گرفته بود. سرمایه بازار اتریوم در حدود 541 میلیارد دلار و اختلاف بیشترین و کمترین قیمت این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 2.8 درصد ثبت شده بود.

تبلیغات ارزهای دیجیتال باید ممنوع شود

از اخبار بازار ارزهای دیجیتال می‌توان به موضعی که دولت هند در مورد تبلیغات رمزارزی گرفت اشاره کرد. بر این اساس دولت هند معتقد است تبلیغات در مورد بازدهی بالای ارزهای دیجیتال توسط برخی صرافی‌ها و مراکز آنلاین که خدمات رمزارزی ارائه می‌دهند باید متوقف شود، زیرا در این تبلیغات وعده سود بالا داده می‌شود و به طبیعت نوسانی و پرریسک ارزهای دیجیتال اشاره نمی‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید