افت جزئی قیمت طلا

یورش بیت کوین به کانال 45 هزار دلاری

کدخبر: ۴۷۴۹۹۷
اقتصادنیوز: قیمت هر بیت کوین در حالی که در میانه روز گذشته در میانه مرز 42 هزار دلاری نوسان می کرد، تا ظهر امروز در حدود هزار دلار بیشتر معامله می شد.
یورش بیت کوین به کانال 45 هزار دلاری

به گزارش اقتصادنیوز در حالی بیت کوین تا ظهر امروز در کانال 43 هزار دلاری معامله می شد که برای ساعاتی از روز یورش نافرجامی به مرز 45 هزار دلاری داشت. بالاترین قیمت بیت کوین تا ساعت 16 به وقت ایران 45 هزار و 400 دلار بود که بالاترین قیمت بیت کوین در 30 روز اخیر به حساب می آید. با اینکه پس از آن قیمت بیت کوین 2 هزار دلار ریزش داشت، اما تحلیل گران بر این باورند که این اتفاق فضای بازار را تغییر داد.

بیت

همچنین افزایش قیمت اغلب رمزارزها در چند روز اخیر سبب شد تا، یکی دیگر از مرزهای روانی مهم نیز شکسته شود و ارزش کل بازار رمزارزها از 2 هزار میلیارد دلار عبور کند. این در حالی بود که در میانه ژانویه و همزمان با ریزش شدید قیمت بیت کوین و دیگر رمزها تا مرز هزار و 600 میلیارد دلار کاهش پیدا کرده بود.

افت خفیف قیمت طلا

قیمت هر اونس طلا تا ساعت 16 روز سه شنبه در حدود 1818 دلار بود و افت خفیفی نسبت به روز گذشته داشت. آخر هفته جاری داده های تورم ایالات متحده آمریکا منتشر می شود و پیش بینی حکایت از تورم نقطه به نقطه سالانه 7.3 درصدی برای ماه ژانویه دارد. این حد از تورم از سال 1982 میلادی تاکنون بی سابقه بوده است. به همین دلیل فعالان بازار پیش بینی می کنند که فدرال رزرو در سال جاری برای مقابله با این تورم اقدامات انقباضی قابل توجهی انجام دهد. روز گذشته نیز کریستین لاگارد، رییس بانک مرکزی اروپا در سخنانی غیرمنتظره اعلام کرده بود که احتمالا تورم ایجاد شده ماندگار خواهد بود.

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید