اتریوم پشت یک سد مقاومتی مهم

قیمت بیت کوین مثبت شد / پرواز آلت کوین ها

کدخبر: ۴۷۸۴۲۱
اقتصادنیوز: بیت کوین بخشی از ریزش اخیر خود را جبران کرده و وارد کانال 38000 دلار شده است. اتریوم هم در کانال 2700 دلار معامله می شود.
قیمت بیت کوین مثبت شد / پرواز آلت کوین ها

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت بیت کوین بالاخره امروز مثبت شد و با رشد بیش از 3 درصدی، هم اکنون حوالی 38800 دلار معامله می شود. با این رشد، بازدهی هفتگی بیت کوین که به منفی 15 درصد رسیده بود، به عدد منفی 12 درصد رسیده است. 

ارزش معاملات بیت کوین در شبانه روز گذشته بیش از 24 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم 737 میلیارد دلار است.

ترس از بازار رمز ارزها دور شد

فعلا معاملات بیت کوین طوری بوده که تا حدودی ترس را از بازار دور کرده و معامله گران به این امیدوار هستند که این ارز بتواند سایر سدهای مقاومتی را هم پشت سر بگذارد و به نرخ های بالاتر برسد. اما آنچه که اکثر تحلیلگران و فعالان به آن باور دارند، بی ثبات بودن بازار تا زمان مشخص شدن تکلیف تنش های روسیه و اوکراین است، چراکه این موضوع در روزهای اخیر بیش از هر عامل دیگری بر قیمت بیت کوین و آلت کوین ها اثر گذاشته است.

اتریوم پشت یک سد مقاومتی مهم

اتریوم هم با رشد بیش از 4 درصدی، هم اکنون حوالی 2700 دلار معامله می شود. ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته بیش از 14 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم 325 میلیارد دلار است.

اتریوم با رشد امروز خود، به نزدیکی یک مقاومت قوی رسیده که درصورت عبور از آن، مجددا می تواند موجی صعودی را در پیش بگیرد. سد 2750 دلاری، قیمتی است که فعلا مهم ترین مقاومت اتریوم شناخته می شود و قیمت باید از آن عبور کند تا دوباره بتواند وارد یک روند صعودی شود.

بیت کوین و اتریوم

آلت کوین ها پرواز کردند

با مثبت شدن بیت کوین، آلت کوین ها هم وضعیت خوبی پیدا کردند و اکثر آن ها مثبت شدند. در فهرست 50 ارز برتر بازار، حتی یک نماد منفی هم دیده نمی شود. 

ترا و آوالانچ دو نمادی هستند که در این فهرست، بیش از 11 درصد رشد کرده اند. هدرا نیز 10 درصد رشد را نشان می دهد. کریپتو دات کام، دسنترالند، شیبا اینو، فانتوم و سولانا هم نمادهای مثبت 8 درصدی امروز هستند که تعداد بالای این نمادها نشان دهنده وضعیت بسیار خوب بازار امروز است.

البته وضعیت خوب بازار امروز هم باعث نشده که بازدهی هفتگی ارزهای دیجیتال مثبت شود. هم اکنون به جز لئو که رشد 4 درصدی و ترا که رشد کمتر از یک درصدی را در مقیاس هفتگی نشان می دهند، مابقی ارزها عملکرد منفی در یک هفته گذشته داشته اند و برای مثبت شدن عملکرد هفتگی همه ارزها، باید بازار چند روز مثبت بماند.

در مقیاس کلی و در میان 17750 نمادی که سایت کوین مارکت کپ آن ها را نمایش می دهد، Australian Crypto Coin Green با رشد 700 درصدی مثبت ترین نماد امروز بازار است. Spook Inu هم با افت 100 درصدی، بدترین عملکرد را در تمام بازار داشته است.

«تتر»، پرمعامله ترین نماد بازار

با رشد امروز، ارزش بازار ارزهای دیجیتال به 1.84 تریلیون دلار رسید. ارزش معاملات هم طی 24 ساعت گذشته حدود 80 میلیارد دلار بوده که در مقایسه با روز گذشته، کاهش زیادی را نشان می دهد.

ارزش معاملات استیبل کوین ها 57 میلیارد دلار بوده و پرمعامله ترین نماد هم «تتر» معرفی شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید