تقویم اقتصادی بازارهای جهانی در هفته آتی + جدول

بازارهای جهانی گوش‌به زنگ چهارشنبه

کدخبر: ۵۱۰۴۰۳
اقتصادنیوز: تقویم اقتصادی این هفته برای بازیگران وتحلیلگران اقتصادی پرخبر و رویداد است. با این حال باید تاکید کرد که بخش عمده بازارها گوش به زنگ تصمیم فدرال رزرود درباره نرخ سود در روز چهارشنبه هستند.
بازارهای جهانی گوش‌به زنگ چهارشنبه

‌به گزارش اقتصادنیوز ، سرمایه‌گذاران وتحلیل‌گران برای پیش‌بینی تحولات آتی بازارهای جهانی تحرکات و تصمیمات فدرال‌رزرو را به صورت ویژه مورد توجه قرار می‌دهند.

طلا در روزهای اخیر جایگاه چندان مطمئنی ندارد. تصور می شود که طلا در زمان افزایش نرخ تورم  نقش پناهگاه سرمایه‌را بازی می‌کند. بنابراین منطقی به نظر می‌رسد فلز زرد باید در ایام بالاترین نرخ تورم در بیش از 40 سال اخیر، روندی صعودی داشته باشد. با این حال، طلا نسبت به سقف قیمتی خود در ماه مارس ۱۹.۲۵ درصد کاهش ارزش داشته است. برخی تحلیل‌گران این کاهش ارزش را مرتبط با افزایش شاخص دلار ارزیابی می‌کنند.اگر دلار همچنان به سمت روند صعودی خود ادامه دهد، ممکن است طلا از پایین ترین سطح خود از آوریل 2020 تا کنون پایین‌تر برود. 

unnamed

هفته پیش بازار طلا به یک زنجیره باخت پنج هفته ای پایان داد. در حالی که به نظر می رسد فضای کلی بازارهای جهانی تا حدودی تغییر کرده باشد، برخی تحلیلگران بر این باورند که این فلز گرانبها همچنان در هفته با شرایط چالش برانگیزی مواجه خواهد بود. معاملات آتی طلای آگوست هفته را با افزایش بیش از 1 درصدی به پایان رساند و در آخرین معاملات با قیمت 1721.40 دلار در هر اونس معامله شدند.

بازارها در این هفته گوش‌به زنگ تصمیم فدرال رزرو  در  روز چهارشنبه درباره نرخ سود است. برخی پیش‌بینی می‌کنند فدرال‌رزرو  نرخ بهره را 0.75 درصد  افزایش دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید