معامله گران از هر گونه معامله بزرگ پرهیز می کنند

قیمت طلا جهش کرد /احتیاط معامله‌گران طلا

کدخبر: ۵۲۶۹۷۲
بیشتر معامله گران از هر گونه معامله بزرگ پرهیز می کنند. آنها در انتظارند تا تکلیف آمار تورم و متعاقبا مسیر سیاستی فدرال رزرو در آینده روشن شود.
قیمت طلا جهش کرد /احتیاط معامله‌گران طلا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، قیمت طلا در بازارهای جهانی پس از چند روز کاهش قیمت متوالی در روز سه شنبه صعودی شد و تا ساعات آخر بازار در حوالی مرز قیمتی 1675 دلار معامله می شد.

قیمت طلا در روزی که گذشت در حالی توانست از کف یک هفته ای خود جدا شود و مقداری بالا بیاید که سرمایه گذاران بیشتر در انتظار داده های مهم تورم اقتصاد آمریکا هستند. فعلا پیش بینی می شود که داده های تورم آمریکا به نوعی باشد که فدرال رزرو را در مسیر انقباضی خود ثابت قدم کند.

وضعیت در بسیاری از بازارها در حال حاضر به گونه ای است که بیشتر معامله گران از هر گونه معامله بزرگ پرهیز می کنند. آنها در انتظارند تا تکلیف آمار تورم و متعاقبا مسیر سیاستی فدرال رزرو در آینده روشن شود.

پیش بینی اقتصاددانان این است که داده های تورمی که قرار است روز پنج شنبه منتشر شود به احتمال زیاد حکایت از ادامه روند تورمی است و این موضوع پشت فدرال رزرو را برای افزایش بیشتر نرخ بهره گرم خواهد کرد.

در حال حاضر تحلیل گران تکنیکال بازار مرز مقاومتی طلا را در محدوده 1614 دلار عنوان می کنند. بر اساس نظر کارشناسان بازار فعلا سخت است که برای طلا بتوان رالی صعودی متصور شد. طلا علی رغم تنش های ژئوپلیتیکی موجود در اروپا به دلیل افزایش شدید نرخ های بهره نسبت به سقف 2 هزار دلاری خود در ماه های اخیر ریزش قابل توجهی داشته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید