گزارش اقتصادنیوز از بازارهای جهانی؛

تداوم سایه سنگین کرونا روی شانه‌های اژدهای زرد

کدخبر: ۵۳۰۱۰۴
اقتصادنیوز: دیروز بازارهای جهانی طلا و نقره در پی گزارش پایین‌تر از پیش‌بینی‌ها درباره شاخص اعتماد مصرف‌کنندگان آمریکا در ماه اکتبر واکنش نشان داد‌. به این ترتیب با کاهش شاخص دلار آمریکا، روند قیمتی اونس طلا ونقره صعودی شد.
تداوم سایه سنگین کرونا روی شانه‌های اژدهای زرد

به گزارش اقتصادنیوز ،دیروز  قیمت‌های آتی طلا و نقره افزایش کمی داشتند. طلای دسامبر با 6.70 دلار افزایش به 1660.90 دلار و نقره دسامبر 0.126 دلار به 19.325 دلار رسید.

دیروز بازارهای جهانی طلا و نقره در پی گزارش پایین‌تر از پیش‌بینی‌ها درباره شاخص اعتماد مصرف‌کنندگان آمریکا در ماه اکتبر واکنش نشان داد‌. به این ترتیب با کاهش  شاخص دلار آمریکا، روند قیمتی اونس طلا ونقره  صعودی شد.  این آمار، همچنین بازدهی خزانه‌داری آمریکا را پایین آورد، رشد صعودی پیدا کردند. گزارش ضعیف شاخص اعتماد مصرف کننده ممکن است فدرال رزرو را وادار کند که زودتر از سیاست‌های تهاجمی در زمینه نرخ سود عقب نشینی کند.

سرمایه‌گذاران آسیایی بر این باورند که شی جی پینگ دومین اقتصاد بزرگ جهانی خود را از غرب دورتر خواهد کرد و در این میان به قرنطینه‌های سختگیرانه کووید ۱۹ ادامه خواهد داد که اقتصاد چین را بیشتر تحت فشار قرار خواهد داد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید