گزارش اقتصادنیوز از بازارهای جهانی؛

تعطیلی بازارهای آمریکا؛ طلا روی مرز ۱۷۵۰ دلار

کدخبر: ۵۳۷۰۵۰
اقتصادنیوز: دیروز بازارهای آتی بسته بودند، اما طلای نقدی همچنان با قیمت 1756.90 دلار در هر اونس معامله شد که 0.39 درصد در روز افزایش یافت.
تعطیلی بازارهای آمریکا؛ طلا روی مرز ۱۷۵۰ دلار

به گزارش اقتصادنیوز ، با تعطیلی بازارهای آمریکا در روز پنجشنبه و باز کردن نیم روز جمعه برای تعطیلات آخر هفته طولانی روز شکرگزاری، بازار طلا هفته کم‌نوسانی را تجربه کرد و همچنان بالای 1750 دلار در هر اونسباقی ماند. به گفته برخی تحلیلگران، طلا و نقره همچنان از تغییر انتظارات مبنی بر کاهش سرعت افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در ماه آینده بهره می برند.

دیروز بازارهای آتی بسته بودند، اما طلای نقدی همچنان با قیمت 1756.90 دلار در هر اونس معامله شد که 0.39 درصد در روز افزایش ارزش داشت. بازار نقره اندکی ضعیف‌تر حرکت کرد و در آخرین معاملات با ۲۱.۵۱۳ دلار در هر اونس، ۰.۲۳ درصد، رشد کرد.

اگرچه نگرانی‌های فزاینده از رکود جهانی همچنان به حمایت از قیمت طلا ادامه می‌دهد، اما بسیاری از تحلیلگران گفته‌اند که انتظار ندارند در دو روز آینده تا پایان تعطیلات هفته طولانی شاهد حرکت قابل توجهی در این بازار باشیم.

بازگشت طلا به بالای مرز 1750 دلاری از چهارشنبه آغاز شد؛ زمانیکه فدرال رزرو در صورتجلسه نشست سیاست پولی نوامبر خود اعلام کرد که سرعت افزایش نرخ بهره را که از دسامبر آغاز شده است را کاهش خواهد داد.

gold_3d_b_o_usd_x

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید