گزارش اقتصادنیوز از بازارهای جهانی؛

بیم وهراس گسترده در بازار طلا

کدخبر: ۵۳۸۶۷۶
اقتصادنیوز: بازارهای فلزات در این هفته با ردیابی سیگنال‌های فدرال رزرو مبنی بر اینکه نرخ‌های بهره را با سرعت کمتری در ماه‌های آینده افزایش خواهد داد، نوسان داشتند.
بیم وهراس گسترده در بازار طلا

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت طلا در روز جمعه در حوالی بالاترین سطح چند ماهه ثابت ماند، زیرا بازارها در آستانه انتشار داده‌های کلیدی حقوق و دستمزد آمریکا که می تواند در مسیر سیاست پولی فدرال رزرو نقش داشته باشد، کاهش یافتند، در حالی که مس با امید به بازگشایی ‌ها در بازار چین، به بالاترین قیمت دو هفته اخیر خود رسید.

بازارهای فلزات در این هفته با ردیابی سیگنال‌های فدرال رزرو مبنی بر اینکه این نهاد نرخ‌های بهره را با سرعت کمتری در ماه‌های آینده افزایش خواهد داد، نوسان داشتند. فلزات گرانبها که با افزایش شدید نرخ در سال جاری تحت فشار قرار گرفتند، عمده ترین برندگان این نوسان بودند.

امروز هر اونس طلا 0.1 درصد کاهش یافت و به 1800.96 دلار رسید، اما نزدیک به بالاترین سطح سه ماهه خود باقی ماند، در حالی که قیمت های آتی طلا نزدیک به 1814.70 دلار در هر اونس بود که قوی ترین سطح آنها در پنج ماه گذشته است.هر دو ابزار قرار است در این هفته حدود 3 درصد رشد را تجربه کنند.

اکنون تمرکز بر روی داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی آمریکا است که در اواخر روز منتشر می‌شود، که انتظار می‌رود نشان دهد آمار بازار کار در ماه نوامبر اندکی کاهش یافته است.

gold_3d_b_o_usd_x

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید