برخی تحلیلگران پیش‌بینی کردند؛

آینده روشن برای بیت‌کوین حتی فراتر از طلا!

کدخبر: ۵۴۵۲۴۱
اقتصادنیوز: در حالی که پیش‌تربسیاری از پیش‌بینی‌ها از کاهش بیشتر ارزش بیت کوین حکایت می‌کردند، کاپریول معتقد است که سال 2023 برای بیت کوین به عنوان یک دارایی پس انداز روشنی خواهد بود.
آینده روشن برای بیت‌کوین حتی فراتر از طلا!

به گزارش اقتصادنیوز ، اگر روند نوسانات بیت کوین با طلا مطابقت داشته باشد، قیمت بیت کوین از مرز 600 هزار دلاری نیز نزول خواهد کرد.

با بررسی مدل  انفجار طلا در دهه 1970 به نظر می‌رسد که این دارایی هم در سال 2024 به «سخت ترین دارایی» جهان تبدیل شود. در آخرین گزارش خبرنامه Capriole، ارگان بخش مالی شرکت تحقیقاتی و تجاری Capriole Investments، پیش بینی شده است. علیرغم اینکه قیمت بیت کوین تقریباً 80 درصد پایین تر از آخرین رکورد تاریخی خود قرار دارد، اکثر کارشناسان حتی در مورد چشم انداز میان مدت آن بدبین نیستند.

فروش فوری خودرو با شرایط ویژه از امروز

در حالی که پیش‌تر بسیاری از پیش‌بینی‌ها از کاهش بیشتر ارزش بیت کوین حکایت می‌کردند، کاپریول معتقد است که سال 2023 برای بیت کوین به عنوان یک دارایی پس انداز روشنی خواهد بود.

دلیل آن در تاریخ مالی اقتصاد جهان در قرن گذشته و به ویژه آمریکا پس از جدا شدن کامل دلار از طلا در سال 1971 نهفته است. طلا، به عنوان بهترین پناهگاه امن جهان در آن زمان، در طول این دهه شاهد سودهای بزرگ بود و پنجاه سال بعد، نوبت بیت کوین است.

کاپریول می‌نویسد: «درحالی که طلا در دهه 1970 بسیار کوچک‌تر بود (و بیت‌کوین امروز حتی در مقایسه با آن کوچک‌تر است)، توانایی انجام حرکت‌های بزرگ را در طول یک دهه تورم و نرخ‌های بهره بالا داشت.»

آب پاکی روی دست جاماندگان سهام عدالت ریخته شد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید