تقویم اقتصادی بازارهای جهانی در هفته آتی + جدول

بازارها چشم‌انتظار تصمیمات اقتصادی آمریکا

کدخبر: ۵۶۲۲۹۶
اقتصادنیوز: هفته جاری با برگزاری نشست دو روزه کمیته بازار آزاد فدرال‌رزرو (FOMC) که از روز سه‌شنبه آغاز می‌شود و تصمیم‌گیری در مورد نرخ‌های بهره درآن اتخاذ می‌شود، در کانون توجه قرار خواهد گرفت.
 بازارها چشم‌انتظار تصمیمات اقتصادی آمریکا

به گزارش اقتصادنیوز ، بزرگترین بحران بانکی از زمان بحران بزرگ مالی سال 2008 بار دیگر ثابت کرد که طلا بهترین دارایی امن است. این بازار بهترین عملکرد هفتگی خود را در سه سال اخیر مشاهده کرد و در زمانی کوتاه به بالای 2000 دلار در هر اونس رسید.

به گفته تحلیلگران، قیمت طلا در پایان روز جمعه بیش از 3 درصد افزایش یافت، زیرا سرمایه گذاران نمی خواهند قبل از تعطیلات آخر هفته بدون پشتیوانه مالی به خانه بروند.

هفته جاری با برگزاری نشست دو روزه کمیته بازار آزاد فدرال‌رزرو (FOMC) که از روز سه‌شنبه آغاز می‌شود و تصمیم‌گیری در مورد نرخ‌های بهره در روز چهارشنبه، در کانون توجه قرار خواهد گرفت. مقامات بانک انگلستان (BoE) نیز جلسه سیاستگذاری خود را پنجشنبه برگزار خواهند کرد. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که اطلاعات مربوط به فروش خانه‌های جدید و موجود در ماه فوریه همراه با نظرسنجی PMI از سوی S&P Global که در روز جمعه منتشر می‌شود، توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کند.

انتظار می رود فدرال رزرو در نشست 22 مارس خود 25صدم درصد دیگر به نرخ بهره بیافزاید. البته وال استریت از بانک مرکزی می خواهد که تمام افزایش نرخ بهره را متوقف کند تا S&P 500 بتواند 500 واحد دیگر افزایش پیدا کند. به فدرال رزرو هشدار داده شده است که انقباضات پولی بیشتر می تواند منجر به بحران مالی دیگری مانند سال 2008 شود.

تقویم

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید