تقویم اقتصادی بازارهای جهانی در هفته + جدول

افزایش هراس بازارهای جهانی از تداوم تورم در ماه‌های آتی!

کدخبر: ۵۷۰۶۴۷
اقتصادنیوز: انتظار می‌رود که فدرال رزرو در روز چهارشنبه نرخ بهره را ۲۵ واحد دیگر افزایش دهد، در حالی که تورم همچنان ادامه دارد و نگرانی‌های فزاینده درباره چشم‌انداز اقتصادی آمریکا و جهان به وجود آمده است.
افزایش هراس بازارهای جهانی از تداوم تورم در ماه‌های آتی!

به گزارش اقتصادنیوز ، به احتمال زیاد تصمیم فدرال رزرو در روز چهارشنبه  در زمینه نرخ سود می‌تواند مورد توجه ویژه بازار قرار بگیرد. گزارش مشاغل آمریکا و جلسات بانک مرکزی در منطقه یورو و استرالیا در پایان هفته نیزاز خبرهای مهم این هفته برای تحلیل‌گران اقتصادی به شمار می‌روند.

به طور کلی، انتظار می‌رود که فدرال رزرو در روز چهارشنبه نرخ بهره را ۲۵ واحد دیگر افزایش دهد، در حالی که تورم همچنان ادامه دارد و نگرانی‌های فزاینده درباره چشم‌انداز اقتصادی آمریکا و جهان به وجود آمده است.

این دهمین افزایش متوالی نرخ بهره خواهد بود که معیار را به بین 5 تا 5.25 درصد می رساند، بالاترین سطح از سال 2007 خواهد بود. در حالی که فشارهای قیمتی در حال کاهش است، تورم هنوز بسیار بالاتر از هدف سالانه 2 درصدی فدرال رزرو است.

مقامات فدرال رزرو و بازیگران بازارها همچنان در مورد مسیر آینده نرخ های بهره با هم اختلاف دارند زیرا این نهاد انتظار دارد نرخ های بهره تا سال 2023 در حدود سطح فعلی باقی بماند و سرمایه گذاران علاقه‌مندند نرخ سود تا قبل از پایان سال کاهش پیدا کند.

unnamed

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید