گزارش اقتصادنیوز از بازارهای جهانی؛

ثبت سومین هفته بد برای طلا!

کدخبر: ۵۷۶۲۸۳
اقتصادنیوز: قیمت طلا برای سومین هفته متوالی کاهش یافت.
ثبت سومین هفته بد برای طلا!

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت طلا برای سومین هفته متوالی کاهش یافت. دیروز طلا به پایین‌ترین سطح خود در بیش از دو ماه گذشته -زیر 1940 دلار- رسید. این روند در بحبوحه افزایش بازده اوراق قرضه خزانه‌داری آمریکا و تقویت مداوم دلار آمریکا (USD) به وقوع پیوسته است. در هفته آینده، گزارش مشاغل ماه می از آمریکا و تحولات درباره مذاکرات محدودیت بدهی به بازارها کمک می کند تا تصمیم بگیرند که آیا طلا فشار نزولی را از بین می برد یا خیر.

قیمت نقدی طلا که منعکس کننده معاملات فیزیکی شمش است و برخی معامله گران با دقت بیشتری نسبت به معاملات آتی دنبال می کنند، در روز جمعه به 1945.04 دلار رسید که 4.19 دلار یا 0.2 درصد در روز افزایش یافت. بر اساس داده های Investing.com، طلا پس از رکورد 2073.29 دلار در اوایل ماه جاری به پایین ترین سطح سه هفته اخیر خود یعنی 1936.85 دلار سقوط کرد. برای هفته، طلای نقطه ای 1.7 درصد کاهش داشت.

gold_3d_b_o_usd_x

آینده روشن برای بیت‌کوین

در تحلیل اخیر بازار، تاجر و تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال، مایکل ون د پوپ، به تأثیر بالقوه توقف نرخ بهره و سطوح مقاومت کلیدی بر آینده بیت کوین (BTC) پرداخت. ون د پوپ در ویدیوی خود پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین ممکن است در هفته های آینده به بالای 38 هزار دلار برسد.

CoinMarketCap نشان داد که بیت کوین پس از افزایش 0.80 درصدی در 24 ساعت گذشته، با قیمت 26هزار و 439.31 دلار معامله شد.

Screen Shot 1402-03-05 at 23.20.20

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید