در پیش‌بینی این هفته کیتکونیوز مطرح شد

سقف ۲هزار دلاری آرزوهای طلا در این هفته!

کدخبر: ۵۷۹۳۲۵
اقتصادنیوز: تازه ترین نظرسنجی هفتگی طلای کیتکو نیوز نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی همچنان نسبت به طلا در کوتاه‌مدت خوش بین هستند.
سقف ۲هزار دلاری آرزوهای طلا در این هفته!

به گزارش اقتصادنیوز ، پیش‌بینی های کلی در بازار طلا همچنان صعودی است. با این حال تحلیلگران به سرمایه‌گذاران هشدار می‌دهند که نباید انتظار داشته باشند قیمت‌ها در هفته جاری به بالای 2هزار دلار در هر اونس برسد، زیرا فدرال رزرو به دنبال حفظ موضع سیاست پولی تندروانه خود در زمینه نرخ سود است.

تازه ترین نظرسنجی هفتگی طلای کیتکو نیوز نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی همچنان نسبت به طلا در کوتاه‌مدت خوش بین هستند.

کالین سیزینسکی، استراتژیست ارشد بازار در SIA Wealth Management، در این زمینه تاکید کرد که از منظر کاملاً فنی، او نسبت به طلا در کوتاه مدت خوش‌بین است. با این حال، او افزود که انتظار ندارد قیمت طلا به بالای 2هزار دلار در هر اونس برسد.

unnamed

این هفته، 21 تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی Kitco News Gold شرکت کردند. در میان شرکت‌کنندگان، 9 تحلیلگر معادل 43 درصد نسبت به طلا در کوتاه‌مدت خوش‌بین بودند. در همان زمان، دو تحلیلگر، معادل 10 درصد، روند را نزولی و ده تحلیلگر، معادل 48 درصد بازارا را کم‌نوسان ارزیابی کردند.

 در نظرسنجی آنلاین خرده فروش‌ها نیز 692 نفر شرکت کردند. از این تعداد 435 نفر معادل 63 درصد بازار طلا را صعودی، 159 نفر معادل23 درصد  این روند را نزولی و 98 شرکت کننده یا 14 درصد این بازار را کم نوسان پیش بینی کردند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید