گزارش اقتصادنیوز از بازار ارز و طلای تهران؛

علت درجا زدن قیمت دلار / پیش بینی قیمت دلار امروز 29 خرداد

کدخبر: ۵۸۱۰۳۷
اقتصادنیوز: فعالان بازار معتقدند محدوده 48 هزار و 800 تومان برای دلار مهم است و سد مهم کاهشی بعدی 48 هزار و 200تومان است که اگر از دست برود فشار فروش هیجانی زیاد می شود. در صورت چنین اتفاقی قیمت دلار می‌تواند به کف 47 هزار تومان برگردد.
علت درجا زدن قیمت دلار / پیش بینی قیمت دلار امروز  29 خرداد

به گزارش اقتصادنیوز ،قیمت دلار در معاملات پشت خطی دیشب بالای مرز 49 هزار و 200 تومان به فروش رسید. 

علت درجا زدن قیمت دلار 

معامله‌گران معتقدند قیمت دلار به خاطر اخبار توافق موقت احتمالی ایران و آمریکا و هم بخاطر آخر ماه و نبود پول در یک محدوده خاص در حال درجا زدن است. 

آن‌ها می‌گویند بازار منتظر خبر است و چنانچه تا انتهای ماه اخبار سیاسی خروجی نداشته باشد با ورود پول جدید در ماه تیر به  بازار ارز  می‌تواند نوسان افزایشی دهد؛ اما اگر اخبار تبادل زندانیان آمریکا و توافق به بازار برسد و اتفاق بیفتد، قیمت دلار می‌تواند دوباره به کف قیمتی خرداد یعنی 46 هزار و 700 تومان برسد. 

پول نفت ایران بلوکه شد؟

پیش بینی قیمت دلار امروز 

فعالان بازار  معتقدند محدوده 48 هزار و 800 تومان برای دلار مهم است و سد مهم کاهشی بعدی 48 هزار و 200 تومان است که اگر از دست برود فشار فروش هیجانی زیاد می شود. در صورت چنین اتفاقی قیمت دلار می‌تواند به کف 47 هزار تومان برگردد.

در مقابل، افزایشی‌های بازار معتقدند اگر قیمت دلار در کانال 49 هزار تومان بماند احتمال ورود خریدار جدید به بازار وجود دارد. آن‌ها می‌گویند  ریزش قیمت دلار  به زیر 49 هزار تومان با واقعیت‌های اقتصادی همخوانی ندارد و در صورت چنین اتفاقی در زیر این سطح ماندگاری موقت خواهد داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی