گزارش اقتصادنیوز از بازار ارز و طلای تهران؛

سیگنال های منفی سیاسی/پیش بینی قیمت سکه امروز ۳ تیر ۱۴۰۲

کدخبر: ۵۸۲۰۳۳
اقتصادنیوز:در شرایط فعلی مرز حمایتی ۲۸ میلیونو ۳۰۰هزار تومان و مرز مقاومتی ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای سکه بازان مهم است.
سیگنال های منفی سیاسی/پیش بینی قیمت سکه امروز ۳ تیر ۱۴۰۲

به گزارش اقتصادنیوز، در  دو روز پایانی هفته قبل انتشار برخی از اخبار سیاسی موجب شد  ورق در بازار دلار برگردد و قیمت دلار صعودی شود.با این حال قیمت سکه در یک محدوده خاص در حال درجا زدن است.

سیگنال های منفی سیاسی

شماری از سناتورهای جمهوری‌خواه آمریکایی طرحی را با عنوان قانون بازبینی تسهیل در تحریم‌های ایران معرفی کرده‌اند که در صورت تصویب آن، هر گونه تصمیم دولت آمریکا برای تسهیل یا تعلیق تحریم‌ها مشروط به تأیید کنگره است.

یک روز قبل از آن نیز کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان لایحه‌ دائمی شدن تحریم‌های سال ۱۹۹۶ علیه ایران را تصویب کرده بود.

این لایحه که با حمایت نمایندگانی از هر دو حزب ارائه شده بود، اکنون باید در صحن مجلس نمایندگان به رأی گذاشته شود.

روز گذشته واشنگتن فری بیکن نوش‌کنگره آمریکا مقامات عالی دولت بایدن را در رابطه با مذاکره با ایران احضار می‌کند.

گزارش وبسایت واشنگتن فری بیکن حاکی است، نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره آمریکا قصد دارند مقامات عالی دولت جو بایدن را در رابطه با تلاش‌های مخفیانه برای تجدید توافقی هسته‌ای با ایران، که آزاد شدن میلیارد‌ها دلار از پول‌های بلوکه شده این کشور را به دنبال خواهد داشت، احضار کنند. مطالعات جمهوری‌خواهان کمیته قصد دارد برای بخشی از تحقیقات خود، رابرت مالی، نماینده دولت آمریکا در امور ایران و برت مک‌گورک، هماهنگ‌کننده شورای امنیت ملی کاخ سفید در امور خاورمیانه و شمال آفریقا را نیز احضار کند، چرا که معتقد است این دو مقام دولت بایدن نقشی کلیدی را در دیپلماسی پشت در‌های بسته با تهران ایفا می‌کنند.

خبرگزاری آمریکایی سی‌‌‌ان‌‌‌ان در گزارشی به نقل از یک دیپلمات این کشور از پیشرفت گفت‌وگو‌های غیررسمی میان ایران و آمریکا خبر داد. به نقل از این فعال حوزه دیپلماسی به نظر می‌رسد گفت‌وگوی دوروزه در دوحه بین انریکه مورا، دیپلمات اتحادیه اروپا و علی باقری‌کنی، مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای ایران، به تحولات مثبت در بسیاری از موضوعات منجر شده است.

پیش بینی قیمت سکه امروز

قیمت سکه دیروز تقریبا رنج بود.از تحلیلگران اقتصادی باور دارند سکه بازان در روز جاری نحوه حرکت بازیگران ارزی را به دقت زیرنظر بگیرند.

در شرایط فعلی مرز حمایتی ۲۸ میلیونو ۳۰۰هزار تومان و مرز مقاومتی ۲۸ میلیون و  ۸۰۰ هزار تومان برای سکه بازان مهم است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید