گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازار طلا و ارز پایتخت

جهش قیمت دلار در بازار شبانه/ پیش بینی قیمت دلار امروز

کدخبر: ۵۸۲۲۷۹
اقتصادنیوز: دیشب خبر آتش بس گروه واگنرها با ارتش روسیه منتشر شد و از سرعت صعودی اسکناس آمریکایی در بازار شبانه کاسته شد .قیمت دلار دیش به سمت 50 هزار و 700 تومان برگشت.با این حال باز هم نسبت به عصر شنبه بالاتر بود.
جهش قیمت دلار در بازار شبانه/ پیش بینی قیمت دلار امروز

به گزارش اقتصادنیوز، در سومین روز هفته اتفاقات داخلی روسیه موجب شد که قیمت دلار در تهران بعد از مدت ها جهش معناداری را ثبت کند.روند صعودی دلار در معاملات پشت خطی دیشب هم ادامه پیدا کرد و دلار تا پله سوم کانال 51 هزار تومان پیشروی کرد. 

جهش قیمت دلار در بازار شبانه

اما در نهایت خبر آتش بس گروه واگنرها با ارتش روسیه منتشر شد و از سرعت صعودی اسکناس آمریکایی در بازار شبانه کاسته شد و به سمت 50 هزار و 700 تومان برگشت.با این حال باز هم نسبت به عصر شنبه بالاتر بود. 

پیش بینی قیمت دلار امروز 

تکنیکال‌کاران معتقدند اگر قیمت دلار در مرز 50 هزار و 700 تومان مورد حمایت قرار گیرد احتمال افزایش تا کانال 52 هزار تومان محتمل است. 

بعد از آتش بس واگنرها ، اخبارسیاسی ایران و آمریکا در عمان بار دیگر داغ شد.برخی از معامله گران دیشب با یادآوری اخبار و سیگنال های سیاسی مثبت چند وقت اخیر می گفتندبالاخره آزادی زندانیان و آزادسازی  پول های بلوکه شده ایران اتفاق خواهد افتاد و دلار دوباره نزولی می شود. 

کف قیمت دلار از نظر این دسته 46 هزار و 700 تومان است. اولین حمایت مهم بازار دلار 50 هزار و 300 تومان و مرز روانی 50 هزار است و حمایت مهم بعدی که قیمت می‌تواند به آن واکنش داشته باشد نرخ 49 هزار و 800 تومان خواهد بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید