پیش بینی قیمت سکه امروز 18 تیر ؛

سایه سنگین دلار بر سر قیمت سکه/ دومینوی ریزش در بازار سکه؟

کدخبر: ۵۸۵۰۳۷
اقتصادنیوز: برگشت دلار به کانال ۴۹ باعث شد که دیشب معامله گران جرات نکنند در موقعیت خرید و فروش قرار بگیرند بنابراین قیمت سکه در بازار پشت خطی دیشب نسبت به عصر شنبه رنج بود.
سایه سنگین دلار بر سر  قیمت سکه/ دومینوی ریزش در بازار سکه؟

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز و سکه تهران روز گذشته با افت قیمت همراه بود. قیمت دلار آمریکا روز گذشته تا حدودی نوسان نزولی داشت و به تبع آن قیمت سکه نیز بر مدار نزول قرار گرفت. قیمت سکه امامی در بازار  روز گذشته در حول و حوش۲۰۰ هزار تومان ارزان شد و با قیمت ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بسته شد.

سایه سنگین دلار بر سر  قیمت سکه

گفته می شود در معاملات پشت خطی دیشب روند کاهشی قیمت دلار ادامه داشته و اسکناس آمریکایی مرز ۵۰ هزار تومان را از دست داد. در شرایط کنونی عقبگرد دلار احتمالا برای سکه بازان در روز جاری خبر خوبی نباشد. عده ای می گفتند در صورتی که در روز جاری دلار افت معناداری را ثبت کند قدرت کاهشی ها در بازار سکه تقویت خواهد شد.

برگشت دلار به کانال ۴۹ باعث شد که دیشب معامله گران جرات نکنند در موقعیت خرید و فروش قرار بگیرند بنابراین قیمت سکه در بازار پشت خطی دیشب نسبت به عصر شنبه رنج بود.

دومینوی ریزش در بازار سکه؟ 

به عقیده معامله گران فلز گران بهای داخلی اگر مرز ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان را از دست بدهد این امر ممکن است زمینه ساز خروج عده ای از سکه بازان از بازار شود و در این صورت مرز حمایتی مهم محدوده ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می باشد.

با این حال رفتار سکه بازان در روزهای گذشته نشان داده که سکه در محدوده ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان مورد حمایت قرار گرفته است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید