خبری مهم برای بازار دلار / حباب سکه تخلیه شد +فیلم

کدخبر: ۵۸۷۲۱۹
ساعت ۱۲ و نیم تایم قرار فروشنده‌ها شد/ معامله‌گران می‌گویند البوسعیدی کار خودش را کرد/ حباب سکه در این هفته دو‌ میلیون کم شد/ آبشده در کانال ۱۰ جا خوش کرده/ تکنیکال چه پیش‌بینی از قیمت دلار در کانال ۴۷ دارد؟
خبری مهم برای بازار دلار / حباب سکه تخلیه شد +فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، معامله‌گران می‌گویند سفر وزیر خارجه عمان کار خودش را کرد.  قیمت دلار  هرات  بعد از ۳۷ روز بالاخره سطح حمایت ۴۸ هزار و ۵۰۰ تومان را از دست داد. در بامداد دیشب یک خبر از رویترز آمد مبنی بر اینکه یک مقام آمریکایی مدعی شده آنتونی بلینکن معافیت تحریمی ۱۲۰ روزه‌ای را امضا کرده که برای نخستین بار به عراق اجازه بدهد هزینه برق ایران را از طریق یک بانک غیرعراقی تسویه کند.

 قیمت  دلار هرات  امروز در ۴۸ هزار و ۶۰۰ تومان شروع شد و تا ساعت ۱۲ و نیم در همین سطوح و حتی بالاتر نوسان داد. از این ساعت به بعد با کاهش سطح حمایتش را از دست داد و به ۴۸ هزار و ۲۵۰ تومن رسید.  بازار ارز  هرات در پشت خط حمایت ۴۸ هزار و ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومان را از دست داده و زیر این مرز  معامله می‌شد. دوباره امروز این ساعت ۱۲ و نیم سوژه معامله‌گران شد. آن‌ها می‌گویند تایم قرار فروش در بازار این ساعت شده است. 

جزییات بازار ارز و سکه امروز ۲۸ تیر ۱۴۰۲ را در «کف بازار» ببینید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سرمایه؛

      اقتصادنیوز: در معاملات یکشنبه، ۵۹ نماد صف خرید داشتند و ۷۱ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت…

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید