«اقتصاد نیوز» گزارش می‌دهد

بازار سکه در محاصره خبر ارزی جدید/ پیش بینی قیمت سکه امروز

کدخبر: ۵۹۴۳۸۰
اقتصادنیوز: در معاملات پشت خطی شنبه شب تعداد خریدران سکه‌ کم بود و فلز زرد رنگ داخلی در محدوده ۲۷میلیون و ۷۵۰ هزار تومان به کار خود پایان داد.
بازار سکه در محاصره خبر ارزی جدید/ پیش بینی قیمت سکه امروز

به گزارش اقتصادنیوز ، در اولین روز این هفته، کفه ترازوی معامله گران کاهشی در بازار سنگین شد و قیمت سکه امامی از کانال ۲۸ میلیون تومان به کانال ۲۷ میلیون تومان سقوط کرد.

در صورتی که هر کانال قیمتی را به ۱۰ پله مساوی ۱۰۰ هزار تومانی تقسیم کنیم، فلر گران بهای داخلی عصر روز شنبه بر روی پله هشتم کانال ۲۷ میلیون تومان‌ایستاد.

فعالان بازار می گویند در شرایط فعلی، در صورتی که سکه بازان مرز یاد شده را از دست بدهند سکه مرز مهم ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد، با این حال اگر مرز ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان حفظ شود احتمال ورود مجدد سکه به کانال ۲۸ میلیون تومان وجود خواهد داشت.

در معاملات پشت خطی شنبه شب، اظهارات داود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه مورد توجه عده ای از معامله گران قرار گرفته بود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره ارزهای بلوکه شده ایران از آزادسازی این منابع ارزی از ۴ کشور خبر داد. طبق اظهارات داوود منظور، این منابع ارزی که در کره، عراق، ژاپن و ترکیه آزاد شده، مربوط به بانک مرکزی است و به دولت ارتباطی ندارد. البته این منابع قابل استفاده است و می‌توان روی آن برنامه‌ریزی کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید