یک پیش‌بینی مهم درباره قیمت طلا و سکه در بازار

کدخبر: ۵۹۸۳۴۷
اقتصادنیوز: فعال بازار طلا گفت: پیش‌بینی می‌شود در هفته آخر شهریور قیمت‌ها در همین سطح باقی بماند.
یک پیش‌بینی مهم درباره قیمت طلا و سکه در بازار

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با ایرنا درباره تحولات بازار طلا گفت: هفته گذشته قیمت جهانی طلا سیر نزولی داشت و با حدود ۱۳ دلار کاهش بها به ۱۹۱۰ دلار رسید.

این فعال بازار طلا گفت: در حالی که در طول هفته گذشته قیمت طلا و سکه و ارز سیر نزولی داشت نرخ ارز نیز روز چهارشنبه افزایش یافت و در نتیجه باعث شد بهای طلا و سکه هم کمی رشد داشته باشد البته با وجود این رشد باز هم در مجموع باید گفت قیمت‌ها کاهشی بود.

کشتی آرای بیان کرد: قیمت سکه طرح قدیم نسبت به ابتدای هفته ۳۰۰ هزار تومان افزایش یافت، بهای سکه طرح جدید در آخرین معاملات در مقایسه با ابتدای هفته تغییری نداشت اما در روز چهارشنبه ۴۰۰ هزار تومان رشد قیمت داشت اما دوباره به سطح قیمت ابتدای هفته بازگشت.

وی افزود: قیمت نیم سکه، ربع سکه و سکه‌های یک گرمی در آخرین معاملات هفته گذشته نسبت به ابتدای هفته تغییری نداشت.

فعال بازار طلا ادامه داد: قیمت هر مثقال طلای آب شده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در هفته گذشته تغییری نداشت.

کشتی آرای گفت: در هفته سوم شهریورماه حباب سکه طرح جدید ۱۵۰ هزار تومان افزایش داشت اما حباب انواع سکه تغییری نیافت. هفته گذشته بازار طلا همچون هفته‌های قبل آرام بود و قیمت‌ها نوسان عادی داشت و پیش‌بینی می‌شود هفته آینده هم قیمت‌ها تغییری نداشته باشد و تغییراتی در بهای انس جهانی در حد معقول باشد و نرخ ارز هم تغییری نکند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید