گزارش اقتصادنیوز از حال و هوای بازار ارز تهران،

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۳ آبان /معامله‌گران دلار دلسرد شدند؟

کدخبر: ۶۰۵۹۰۵
اقتصادنیوز: قیمت دلار در دو روز ابتدای ماه جاری در یک محدوده خاص نوسان رفت و برگشتی را ثبت کرده است، با این حال در شرایط کنونی فعالان بازار روند حرکتی قیمت دلار در سومین روز آبان را چگونه پیش بینی کرده اند؟
پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۳ آبان /معامله‌گران دلار دلسرد شدند؟

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت دلار روز گذشته نوسان قابل‌توجهی را ثبت نکرد. برخی از بازیگران ارزی می‌گفتند به نظر می‌رسد بازار ارز تا حدودی به خبرهای جنگ و اخبار منفی تا حدودی  دلسرد شده و معامله‌گران سعی می‌کنند از خرید و فروش هیجانی دوری کنند.

طبق ادعای معامله‌گران اسکناس آمریکایی صبح دیروز در تهران با ۵۰ هزار و ۶۵۰ تومان شروع به کار کرد و تا پله چهارم این کانال پایین آمد؛ اما عصر در حدود ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان تا ۵۰ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش رسید که در مقایسه با اولین روز ماه جاری تقریباً رنج بود. 

قیمت دلار هرات در ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان شروع به کار کرد و با کاهش به ۵۰ هزار و ۲۵۰ تومان رسید. در نیمه دوم قیمت دلار با افزایش در ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان بسته شد. قیمت درهم امارات در ۱۳ هزار و ۸۸۰ تومان باز شد و با افزایش ۸۰ تومانی در ۱۳ هزار و ۹۶۰ تومان بسته شد.تکنیکالیست ها باور دارند اگر نرخ حو.اله درهم  بالای محدوده یاد شده تثبیت شود مقاومت مهم بعدی سطح ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان است.البته  درهم امارات از زمان شروع جنگ بیشتر در محدوده ۱۳ و ۸۰۰ تومان تا ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان نوسان کرده‌است.

بررسی بازار رمز ارزها حکایت از آن دارد که  قیمت تتر در سه روز گذشته به این شکل بوده که در طول روز رشد کرده و در معاملات شبانه مسیر رفته را بازگشته‌است. قیمت تتر در نزدیکی حمایت ۵۰ هزار و ۷۰۰ تومان است و مقاومت ۵۱ هزار و ۲۰۰ تومان را پیش‌رو دارد.

تحلیل‌گران فنی معتقدند تا زمانی‌که قیمت دلار در میان‌مدت بالای مرز مهم ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان باشد نمی‌توان گفت که از روند صعود دست کشیده است. اگر دلار امروز بالای مرز حمایت ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان تثبیت شود می‌تواند برای ورود به کانال ۵۱ هزار تومان تلاش کند. در غیر این صورت باید برای از دست دادن حمایت ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومانی دلار آماده شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید