دلار مانع صعود سکه می شود؟

سیگنال صعودی قیمت طلا به بازار سکه /پیش بینی قیمت سکه امروز 24 آبان

کدخبر: ۶۱۰۰۶۳
اقتصادنیوز: قیمت سکه امامی در معاملات نقدی روز قبل رنج شد؛ اما در شرایط کنونی سکه بازان روند قیمت سکه در روز جاری را چگونه پیش بینی کرده اند؟‌
سیگنال صعودی قیمت طلا به بازار سکه /پیش بینی قیمت سکه امروز 24 آبان

 به گزارش اقتصادنیوز ،  قیمت سکه امامی در معاملات نقدی عصر دیروز در حدود ۲۸ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد که در مقایسه با روز دوشنبه  تقریبا ثابت بود.البته ذکر این نکته حائز اهمیت است که آرامش بازار سکه در حالی  رقم خورد که قیمت اونس طلا دیروز اوج گرفت و تا سطح ۱۹۷۰ دلار بالا رفت که نسبت به دوشنبه رشد تقریبا ۲۲ دلاری  را نشان می دهد.

ریزش آمار معاملات با رشد انتظارات منفی/ پیش‌بینی بازار سهام امروز 24 آبان+ اینفو

از سوی دیگر، روز گذشته قیمت دلار در شروع معاملات نقدی تهران با ۵۱ هزار و ۵۰ تومان باز شد؛ اما در عصر به ۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان رسید که نسبت به‌روز دوشنبه ثبات را نشان می‌دهد. در پشت خط سه‌شنبه هم قیمت دلار نزولی شد و با ۵۱ هزار و ۵۰ تومان به فروش رسید.

در حال حاضر اگرچه برخی از سکه بازان نسبت به طلا امیدوارند اما برخی دیگر می‌گویند اگر قیمت دلار در روز جاری مرز ۵۱ هزار تومان را از دست دهد مسیر صعود سکه ناهموار خواهد شد.

در شرایط کنونی فنی کارها می‌گویند که سکه امامی در بازار امروز چهارشنبه ۲۴ آبان، مرز مقاومتی ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و پس از آن مقاومت ۲۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد. از سوی دیگر مرز حمایتی ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای سکه‌بازان مهم است که اگر شکسته شود احتمال عقب‌نشینی تا نیمه کانال ۲۸ میلیون تومان محتمل خواهد بود. البته برخی از معامله‌گران پیش‌بینی می‌کنند که در روز جاری سکه بین خاکریز ۲۸ و ۲۹ میلیون تومان نوسان خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید