گزارش اقتصادنیوز از بازار سکه

پیامد آتش‌بس غزه در بازار سکه/پیش بینی قیمت سکه امروز ۱ آذر

کدخبر: ۶۱۱۵۰۰
اقتصادنیوز: صبح امروز خبر آتش بس در نوار غزه از سوی برخی از رسانه ها منتشر شد.در شرایط کنونی باید منتظر ماند و دید که سکه بازان چه واکنشی به این خبر نشان خواهند داد.
 پیامد آتش‌بس غزه در بازار سکه/پیش بینی قیمت سکه امروز ۱ آذر

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت سکه امامی در معاملات نقدی روز گذشته تحت تاثیر افزایش قیمت طلا و قیمت دلار نوسان صعودی را ثبت کرد.

طبق ادعای سکه بازان هر قطعه سکه امامی روز سه شنبه از مرز محدوده ۲۸ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان به ۲۸ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید.

در شرایط کنونی قیمت طلا جهانی نزدیک مرز مهم ۲ هزار دلار قرار دارد، قیمت دلار هم در پشت خط سه شنبه شب بر روی پله اول کانال ۵۰ هزار تومان معامله شد.

با اینکه برخی از معامله گران به تاثیر قیمت طلای جهانی بر روی قیمت سکه در اولین روز آذر ماه امیدوارند.اما صبح امروز خبرهای تازه ای از توافق حماس و اسرائیل منتشر شده که ممکن است توجه معامله گران را به خود جلب کند و کفه ترازوی جناج کاهشی را سنگین کند.

در حالی که بیش از ۴۰ روز از آغاز جنگ غزه می گذرد، صبح امروز رسانه‌ها اعلام کردند همه وزرای کابینه اسرائیل به استثنای سه وزیر از حزب عوتسما یهودیت به ریاست ایتمار بن گویر به طرح مبادله اسرا و برقراری آتش بس موقت رای مثبت دادند.

در همین راستا، یک مسئول دولتی آمریکا مدعی شده که آتش‌بس ۲۴ ساعت بعد از اعلام رسمی آن آغاز خواهد شد و احتمالا صبح روز پنج‌شنبه زمان آغاز آن باشد.

فنی‌کارها می‌گویند در شرایط کنونی سکه مرز  ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد،  این مرز برای سکه‌بازان مهم است  و اگر سکه نتواند به بالای آن برگردد احتمال عقب‌نشینی تا نیمه کانال ۲۸ میلیون تومان محتمل خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید