گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سکه ؛

کاهش حباب سکه / پیش بینی قیمت سکه امروز 19 دی

کدخبر: ۶۲۰۹۸۱
اقتصادنیوز: قیمت سکه دیروز ریزش کرد. در معاملات پشت خطی دوشنبه شب هم سکه بازان حاضر نبودند بی گدار به آب بزنند و از تاکتیک صبر استفاده کردند
کاهش حباب سکه / پیش بینی قیمت سکه امروز 19 دی

به گزارش اقتصادنیوز ،به دنبال ریزش قیمت طلا جهانی در معاملات نقدی روز گذشته قیمت سکه امامی هم بر مدار کاهش قرار گرفت قیمت سکه روز دوشنبه ۲۰۰ هزار تومان از ارزش خود را از دست داد و در حدود ۳۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

در معاملات پشت خطی دوشنبه شب هم سکه بازان حاضر نبودند بی گدار به آب بزنند و از  تاکتیک صبر استفاده کردند.قیمت سکه در پشت خط دیشب نسبت به قیمت نقدی رنج بود. 

فعالان بازار در مورد قیمت اونس طلا می گویند که مرز ۲۰۲۰ دلار برای طلای جهانی مهم است و در صورتی که از آن عقب نشینی کند احتمال اینکه طلا به تدریج به سمت کف ۲ هزار دلار حرکت کند وجود دارد . 

البته طلای جهانی در حال حاضر در مرز مقاومتی ۲۰۳۵ دلار قرار دارد و اگر به سمت پله های بالاتر برود این اتفاق احتمالا احتیاط سکه بازان را کم خواهد کرد و‌آنها را در موقعیت خرید قرار خواهد داد.

در کزارش پیش بینی قیمت سکه دیروز گفتیم که فاصله ارزش ذاتی سکه و قیمت نقدی آن در بازار زیاد شده است . به بلالای ۶ میلیون تومان رسیده است.اما در حال حاضر حباب سکه  از مرز ۶ میلیون تومان پایین‌ آمده و برروی ۵ یلیون و ۹۰۴ هزار تومان قرار دارد . روز گذشته حباب سکه در حدود ۶ میلیون و ۸۷ هزار تومان بود. با این حال حباب سکه همچنان در حدود ۱۹ درصد است.

در مجموع تحلیلگران می گویند که سکه در حل حاضر برای رسیدن به مرز ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تلاش خواهد کرد و این اتفاق در صورتی رخ خواهد داد که سکه بازان سیگنال صعودی دریافت کنند. البته برخی هم می گویند احتمالا سکه امروز با توجه به حباب قابلل توجه آن نوسان صعودی خاصی را ثبت نکند و به سمت پله های پایین تر برگردد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید