گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سکه ؛

حباب خطرناک در بازار سکه / پیش بینی قیمت سکه امروز 20 دی

کدخبر: ۶۲۱۲۲۱
اقتصادنیوز:‌.فعالان بازار می‌گویند که بازار سکه در وضعیت خطرناکی است. بر همین اساس بررسی‌ها نشان می‌دهد که حباب سکه هر روز ۲۰۰ هزار تومان بیشتر شده است و در روز سه‌شنبه به ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.
حباب خطرناک در بازار سکه / پیش بینی قیمت سکه امروز 20 دی

به گزارش اقتصادنیوز، طبق اعلام سایت اتحادیه طلا و جواهر قیمت سکه امامی در معاملات نقدی دیروز تا ۳۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بالا رفت و این در حالی است که روز دوشنبه هر قطعه سکه امامی در حدود ۳۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بسته شده بود.این رشد قیمت در سایر قطعات سکه هم دیده شد . نیم سکه روز گذشته از ۱۶ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان به ۱۶ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان رسید. 

فعالان بازار می‌گویند قیمت سکه امامی  روز گذشته از دو جناح مورد حمایت قرار گرفت. گفتنی است بازار جهانی طلا دیروز شاهد صعود قیمت اونس طلا بود و از سوی دیگر بازار ارز هم شاهد رشد قیمت دلار و ثیمت درهم بود.

نکته قابل توجه برای بازار سکه حباب چشمگیر آن است.فعالان بازار می‌گویند که بازار سکه در وضعیت خطرناکی است. بر همین اساس بررسی‌ها نشان می‌دهد که حباب سکه هر روز ۲۰۰ هزار تومان بیشتر شده است و در روز سه‌شنبه به ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید. آخرین باری که حباب به این کانال رسید، مرداد ماه بود. 

همچنین قیمت سکه در معاملات پشت خطی سه‌شنبه شب در حدود ۳۰ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان به فروش رسید. برخی می‌گویند با افزایش حباب سکه احتمال اصلاح وجود دارد و ممکن است سکه به سمت نیمه کانال ۳۰ میلیون تومان عقب‌نشینی کند. با این حال برخی هم با اشاره به رفتار بازیگران ارزی در پشت‌خط سه‌شنبه می‌گویند این احتمال وجود دارد که سکه به کانال بالا تر حرکت کند. 

 

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید