گزارش «اقتصادنیوز» از بازار دلار؛

شرط دلار برای ورود به مسیر نزولی؛ پیش بینی قیمت دلار 3 بهمن از مسیر درهم

کدخبر: ۶۲۳۹۰۷
اقنصادنیوز: قیمت دلار در معاملات نقدی دیروز صعودی شد. از نظر معامله‌گران فنی دو مقاومت مهم دلار هرات در روز سه‌شنبه در سطح قیمتی 53 هزار و 550 تومان و 53 هزار و 800 تومان خواهد بود.
شرط دلار برای ورود به مسیر نزولی؛ پیش بینی قیمت دلار 3 بهمن  از مسیر درهم

به گزارش اقتصادنیوز ، آن‌طور که معامله‌گران مدعی بودند قیمت دلار عصر دیروز با  ۵۴ هزار و ۱۰۰ تومان تا ۵۴ هزارو ۳۰۰ تومان به فروش رسید. روز یکشنبه هم معامله‌گران مدعی بودند که دلار در حدود ۵۳ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۵۴ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شده بود.

در کنار تهران، در بازار هرات با ۵۲ هزار و ۹۵۰ تومان بازگشایی شد و در نیمه ظهر بر روی ۵۳ هزار و ۲۸۰ تومان قرار گرفت. عصر هم قیمت دلار در هرات با ۵۳ هزارو ۲۵۰ تومان به کار خود پایان داد. گفتنی است که قیمت دلار هرات از اردیبهشت‌ماه نتوانسته بالای مرز ۵۳ هزار و ۲۰۰ تومان تثبیت کامل دهد.همچنین قیمت درهم  بر روی ۱۴ هزار و ۸۷۰ تومان قرار گرفت. روز یکشنبه قیمت درهم در محدوده ۱۳ هزار و ۸۵۰ تومان قرار داشت.

از سوی دیگر قیمت دلار سلیمانیه در 53 هزار و 960 تومان آغاز به کار کرد و با افزایش در قیمت 54 هزار و 550 تومان در معاملات پشت خط دوشنبه بسته شد.

تتر روز دوشنبه را در کف کانال 54 هزار تومانی آغاز کرد و با افزایش قیمت به میانه این کانال رسید. با کاهش قیمت بیت کوین از مرز حمایت 40 هزار دلاری و ورود به 39 هزار دلار، قیمت تتر به 54 هزار و 700 تومان افزایش می‌رسید.

به عقیده معامله‌گران فنی دو مقاومت مهم دلار هرات در روز سه‌شنبه در سطح قیمتی 53 هزار و 550 تومان و 53 هزار و 800 تومان خواهد بود. اگر قیمت دلار بالای این دو مرز تثبیت دهد می‌تواند با افزایش قیمت همراه شده و کانال عوض کند. همچنین اگر قیمت درهم به بالای مرز بسته شده امروز برود امکان عبور از اولین سطح مقاومتی برای دلار هرات فراهم می‌شود. اولین حمایت دلار هرات 53 هزار و 200 تومان است که اگر از دست برود کف کانال صعود یعنی 52 هزار و 800 تومان را پیش رو دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید