دور دنیا؛

بازار به آرامش رسید؛ قیمت لیر ترکیه و دینار عراق استُپ کرد

کدخبر: ۶۳۴۶۰۹
اقتصادنیوز: بازار ارز تهران امروز را در حالی سپری کرد و به پایان رساند که قیمت لیر ترکیه و دینار عراق ثبات را تجربه کردند و درهم امارات هم با تجربه افت قیمتی، 16010 تومان ارزش گذاری و خرید و فروش شد.
بازار به آرامش رسید؛ قیمت لیر ترکیه و دینار عراق استُپ کرد

به گزارش اقتصادنیوز، تقارن ماه رمضان با تعطیلات نوروزی امسال بهانه‌ای شده است تا بخشی از مردم تصمیم به سپری کردن این ایام در عتبات عالیات گرفته و سال را در فضایی معنوی نو کنند. موضوعی که شرکت هواپیمایی ایران ایر هم به آن توجه داشته است.

طبق آنچه سخنگوی هما اخیرا اعلام کرده است، به دلیل افزایش تقاضا برای سفر به نجف و کربلا در ایام ماه رمضان و شب های قدر، فرکانس پروازها برای این مسیرها افزایش یافته است. حسام قربانعلی با تاکید بر اینکه «این پروازها با هواپیماهای پهن پیکر انجام می‌شود»، در این باره توضیح داد: «آمادگی داریم که متناسب با این نیاز فرکانس را افزایش دادیم تا هرچه تقاضا داشته باشیم پیرامون هواپیماهای موجود به این نیاز پاسخ دهیم.»

به گفته قربانعلی، «۶٠ هزار صندلی برای ظرفیت نوروزی اختصاص پیدا کرده که عمدتا در مسیرهای پرمتقاضی با افزایش فرکانس همراه بوده است.» شما هم اگر جزو این گروه از ایرانیان هستید که برنامه سفر به عتبات را برای نوروز تدارک دیده اید، بهتر است از آخرین قیمت دینار عراق در بازار ارز تهران مطلع شوید.

قیمت دینار عراق امروز 23 اسفند 1402

امروز دینار عراق در بازار ارز تهران در حالی معامله شد که نسبت به روز گذشته تغییری را تجربه نکرد و با حفظ ثبات به مانند روزهای پیش، 46 تومان نرخ گذاری شد. این روندی است که در هفته گذشته به شکل ثابت برای دینار عراق طی شده است.

همچنین نرخ برابری هر دینار عراق با دلار آمریکا در بازار ارز تهران امروز 1310 تومان بود.

دینار عراق

قیمت لیر ترکیه امروز

لیر ترکیه که در روز گذشته سقوط تاریخی را تجربه کرده و در مقایسه با دلار با افت ارزش بی‌سابقه همراه شده بود. معاملات امروز بازار ارز را در حالی به پایان رساند که 1875 تومان قیمت خورد. نرخی که حکایت از ثبات قیمت لیر ترکیه نسبت به روز گذشته دارد تا پس از دینار عراق، دومین ارزی باشد که بر نرخ روز پیش خود پافشاری کرده است.

خبر مرتبط
قیمت یورو، دلار و درهم امروز چهارشنبه 23 اسفند 1402 / یورو نزولی شد +جدول

اقتصادنیوز:یورو مبادله ای، امروز به ۴۷,۱۴۱ (چهل و هفت هزار و یکصد و چهل و یک ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۰۹ درصدی داشته است.

نرخ امروز درهم امارات

بازار ارز تهران در حالی امروز شاهد پایان معاملات ارزی بود که ارزش درهم امارات در مقایسه با روز گذشته، افت قیمت 90 تومانی را تجربه کرد و نسبت به نرخ پایانی روز گذشته، 16010 تومان ارزش گذاری و خرید و فروش شد.

نرخ برابری هر درهم امارات با دلار آمریکا هم در جریان معاملات امروز، 0.27 بود که در مقایسه با روز گذشته تغییری نداشته است.

درهم

آخرین قیمت ریال عمان در بازار

معاملات امروز برای ریال عمان در حالی آغاز شد و به پایان رسید که در جریان مبادلات معامله گران بازار ارز تهران تن به کاهش داد و 155,260 تومان قیمت گذاری شد. هر ریال عمان در مقایسه با نرخ پایان معاملات روز گذشته؛ افت ارزش 450 تومانی را تجربه کرده است.

این در حالیست که قیمت ریال عمان عصر روز گذشته، 155,710 بود و این دومین روز پیاپی است که با روند کاهشی بازار را به ترک می‌کند.

قیمت امروز منات آذربایجان

سری به همسایگان شمالی ایران و در گام اول جمهوری آذربایجان بزنیم، جایی که قیمت منات؛ واحد پول رسمی این کشور هم در جریان معاملات امروز مسیری جز کاهش را نپیمود و در پایان فعالیت بازار، 35030 تومان قیمت خورد تا در مقایسه با روز پیش، 100 تومان ارزان شده باشد.

همچنین نرخ برابری هر منات آذربایجان با دلار آمریکا در جریان معاملات امروز 1.7 بود.

نرخ امروز درام ارمنستان

درام ارمنستان که در چند هفته اخیر کمترین میزان نوسان را تجربه کرده و در بیشتر مواقع رنج بوده است؛ امروز هم تغییری در روند همیشگی خود نداد و به مانند روز پیش 149 تومان مبادله شد تا با حفظ ثبات، پس از دینار عراق و لیر ترکیه؛ سومین ارز بدون تغییر بازار ارز تهران لقب بگیرد.

درام ارمنستان

قیمت لاری گرجستان در بازار

در نهایت لاری گرجستان هم بازار امروز را در حالی سپری کرد و پشت سر گذاشت که شیب کاهشی قیمت را در پیش گرفت و نسبت به آنچه در معاملات روز گذشته تجربه کرد، 60 تومان ارزان شد و 22640 تومان نرخ گذاری و خرید و فروش شد.

بازار ارز تهران در حالی امروز را به پایان رساند که بازار به مانند روز گذشته مسیر کاهشی را سرلوحه خود قرار داد، با این تفاوت که در مقایسه با روز پیش سه ارز ثبات قیمت را در پیش گرفتند. امروز دینار عراق، لیر ترکیه و درام ارمنستان تغییری را تجربه نکردند و ریال عمان لاری گرجستان به ترتیب بیشترین و کمترین میزان کاهش قیمت را به خود اختصاص دادند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید