چرا رئیس شورای شهر تا صبح نخوابید؟

افشاگری چمران از تهدیدها در انتخاب شهردار +صوت

کدخبر: ۴۳۱۲۵۲
اقتصادنیوز : در حالی که مراسم تحلیف اعضای شورای شهر تهران به صورت زنده از آپارات درحال پخش شدن بود مهدی چمران درباره رای گیری روز گذشته شهردار تهران افشاگری کرد .
افشاگری چمران از تهدیدها در انتخاب شهردار +صوت

به گزارش اقتصادنیوز ، مراسم تحلیف اعضای شورای ششم شهر تهران به صورت زنده از آپارات  پخش شد.مهدی چمران شروع کننده این نشست بود. پس از سخنرانی مهدی چمران رای گیری انتخاب رئیس شورای شهر آغاز شد. جالب اینکه در حاشیه رای گیری و زمان شمارش آراء برای ریاست شورای شهر  صدای گفت و گوی یک بانوی عضو شورای شهر و مهدی چمران شنیده می شد که ظاهرا در حال صحبت درباره اتفاقات دیروز در جلسه انتخاب شهردار بودند. این گفت و گو به دلیل آنکه نشست به صورت زنده در حال پخش بود برای مخاطبان نیز قابل شنیدن بود.(از دقیقه هفت و 44 ثانیه این مکالمه قابل شنیدن است) 

در این گفت و گو یکی از اعضا درباره شفافیت و اعلام آراء در خصوص انتخاب شهردار صحبت می کند . به نظر می رسد این عضو شورای  میان نرجس سلیمانی است زیرا چمران در پایان حرف خود اشاره می کند که وقتی یک تذکر داده او در جلسه حاضر نبوده است. دیروز در جریان انتخاب شهردار نرجس سلیمانی تنها عضوی بود که با تاخیر رسیده بود.از این رو طرف مخاطب چمران این عضو شورای شهر می تواند باشد.

گفت و گو با حرف های نرجس سلیمانی شروع می شود که خطاب به چمران می گوید کاش رای ها ما شفاف بود و آشکار بود پس از آن مهدی چمران با گلایه از اتفاق دیروز خطاب به نرجس سلیمانی می گوید: من دیشب  تاصبح نخوابیدم و یکی از بدترین شب ها بود حتی از زمان جنگ هم بدتر بود از این که اسامی رفته است غلط و غلوط،آخه یعنی چی، این همه ما گفتیم. پس از آن سلیمانی درباه شفافیت صحبت می کند و ظاهرا به غیر علنی بودن آرا اعتراض دارد.

چمران می گوید نمی شود یک عده فشار می آورند، و ادامه می دهد البته قانون نوشته انتخاب شهردار  باید با رای مخفی باشد  آن هم دلایلی دارد(دقیقه 8 و 40 ثانیه به بعد)چون یک عده ای را می ترسانند و تهدید شون می کنند،چمران ادامه می دهد حتی همین حال با اینکه رای مخفی بوده گفته اگر رای ندید چنین می کنیم و چنان می کنیم آمدند گفتند و من تذکر دادم شما تشریف نداشتید.


صدای چمران را از دقیقه 7 و 44 ثانیه به بعد این فایل صوتی را بشنوید .


 

attachedFile: دانلود
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید