نادعلی سخنگوی شورای شهر ششم می شود/ افزودن یک کمیسیون جدید به شورا

کدخبر: ۴۳۳۳۱۱
اقتصادنیوز : عضو شورای شهر تهران با اشاره به جلسه هم‌اندیشی صبح امروز اعضای شورای شهر گفت: علیرضا نادعلی داوطلبی خود را به عنوان سخنگوی شورای شهر تهران اعلام کرد.
نادعلی سخنگوی شورای شهر ششم می شود/ افزودن یک کمیسیون جدید به شورا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس،ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره جلسه هم‌اندیشی شورای ششم شهر تهران اظهار داشت: این جلسه صبح امروز برگزار شد و مباحث مختلفی مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

وی افزود: معرفی برخی از اعضای شورای شهر به شورای استان تهران، شمیرانات و شهرری از جمله این موضوعات بود که داوطلبان از میان اعضای شورا اعلام آمادگی کردند.همچنین یک نفر به عنوان نماینده شورا در فرمانداری در کمیسیون تطبیق مصوبات شورا و 10 نفر نیز از شورا جهت حضور در شعبه کمیسیون ماده 100 نیز باید انتخاب شوند که داوطلبان اعلام آمادگی کردند.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: همچنین انتخاب سخنگوی شورای شهر تهران در جلسه هم‌اندیشی امروز مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت که مهدی اقراریان داوطلب نشد و علیرضا نادعلی داوطلبی خود را به عنوان سخنگوی شورای شهر اعلام کرد که این موضوع در صحن علنی فردا مورد بررسی قرار می‌گیرد و اعضای شورا نظرشان را در قالب رأی اعلام می‌کنند.

امانی خاطرنشان کرد:‌همچنین پیشنهاد تشکیل کمیسیون هوشمندی، نوآوری و شفافیت امروز مورد بحث قرار گرفت که قرار شد اعضای شورا در این زمینه مطالعاتی داشته باشند تا ان‌شاءالله با اتفاق آراء این موضوع به تصویب برسد.

وی گفت: من نیز به عنوان یکی از اعضای شورا راه‌اندازی این کمیسیون جدید را بسیار حائز اهمیت می‌دانم چرا که در بسیاری از کلانشهرها این مسأله تشکیل شده و به نظرم برای شفافیت و مبارزه با فساد توجه به بستر هوشمندسازی حائز اهمیت است. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید