در جلسه هم اندیشی شورای شهر و شهردار تهران چه گذشت

کدخبر: ۴۴۶۳۱۸
اقتصادنیوز :‌ سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران جزئیات جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر و شهردار تهران را تشریح کرد و گفت: ایجاد کمیته هایی برای تعیین تکلیف مطالبات شهرداری، مسائل برج میلاد و تاکید بر کاهش زمان صدور پروانه ساخت از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.
در جلسه هم اندیشی شورای شهر و شهردار تهران چه گذشت

به گزارش اقتصادنیوز ،علیرضا نادعلی روز یکشنبه پس از جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر با شهردار تهران و مدیران ارشد این نهاد درباره این جلسه توضیح داد و گفت: در این جلسه نکاتی از سوی اعضای شورای شهر در خصوص روند ها و فعالیت های شهرداری مطرح و اعضا به بیان جزئیات برخی موضوعات در مناطق شهرداری و سازمان ها پرداختند.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه اعضای شورای شهر تهران بر کوتاه کردن زمان صدور پروانه ساخت تاکید و نقطه نظرات خود را بیان کردند.

نادعلی اظهار داشت: مشکلات ساخت و سازهای بلندمرتبه در اطراف فرودگاه مهرآباد نیز از دیگر مطالبی بود که در این جلسه با شهردار تهران مطرح شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران افزود: از سوی دیگر در این جلسه هفت شهردار تازه منصوب شده به معرفی سوابق و فعالیت های خود به اعضای شورای شهر پرداختند.

نادعلی ادامه داد: همچنین علیرضا زاکانی شهردار تهران در این جلسه در خصوص برنامه و تشکیل کمیته‌هایی برای رفع موانع حرکت تحولی این نهاد سخن گفت.

وی اظهار داشت: یکی از این کمیته ها برای تعیین تکلیف مطالبات مالی شهرداری تهران از دستگاه‌های مختلف و کمیته دیگر برای تعیین تکلیف پروژه‌های رها شده در شهر است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، بحث تعیین تکلیف پروژه های که شهرداری در آن مغبون شده و لازم به پیگیری حقوقی است را از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه درباره موضوع برج میلاد و حقوق و دستمزد نگرفتن کارکنان این برج هم صحبت شد، گفت: در این جلسه مطرح شد که مشکلات در حال رفع شدن است.

به گفته وی، حقوق نگرفتن کارکنان برج شاید به نحوه اشتباه مدیریت اقتصادی برج در هزینه کرد حق الزحمه، بر می‌گشت و قرار است حقوق و دستمزد از مبدا به شکل متمرکز پرداخت شود تا بخشی از این مشکلات به حداقل خود برسد.

نادعلی افزود: اقدام برای تشکیل هیات های اندیشه ورز برای همه بخش‌ها و پهنه های فعالیتی مدیریت شهری و شهرداری تهران از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

وی با بیان اینکه قرار بود نشست هم اندیشی اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری تهران چند جلسه ادامه پیدا کند، گفت: این جلسات به صورت دائمی و هر هفته نخواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید