هشدار نسبت به برخورد انتظامی برای کنترل نا آرامی های مترو

کدخبر: ۵۳۵۲۰۹
اقتصادنیوز: گروهی از کارکنان مترو معتقدند مداخله انتظامی در ایستگاه های مترو ریسک بالایی دارد و می تواند پیامدهای تلخی به دنبال داشته باشد .
هشدار نسبت به برخورد انتظامی برای کنترل نا آرامی های مترو

به گزارش اقتصادنیوز شب گذشته فیلم کوتاهی در شبکه های مجازی از ازدحام مسافران در یکی از ایستگاه های مترو منتشر شد .در این فیلم چند ثانیه نیروی های لباس شخصی در واکنش به ناآرامی های داخل ایستگاه با هدف مدیریت این ناآرامی ها مداخله کرده بودند .

حمله تروریستی در شهر ایذه / ۴ تن شهید شدند

سوابق گذشته نشان می دهد تقریبا در دوره های گذشته در حوادث مشابه چنین اتفاقی نیفتاده و معمولا قطار در ایستگاه های شلوغ  توقف نکرده  و در ایستگاه هایی که فضای باز بیشتری دارند مسافران تخلیه می شدند .

عامل آتش زدن درب خانه امام جمعه یزد دستگیر شد

برخی از مدیران شهری معتقدند برای کنترل فضای امنیتی ایجاد شده طبعا نیاز به مدیریت اضطراری بوده  و برخی از اقدامات اجتناب ناپذیر است .

از سویی دیگر برخی از کارشناسان به ریسک این اتفاقات در ایستگاه های مترو اشاره می کنند. این که با وجود خرابی تهویه برخی واگن ها افرادی که دچار عارضه تنفسی هستند دچار مشکل شده یا در تراکم جمعیتی و جنب و جوش حادثه برخی از مسافران کم توان مانند کودکان یا سالمند به حریم ریلی سقوط کنند . مداخله انتظامی در ایستگاه های مترو ریسک بالایی دارد و می تواند پیامدهای تلخی به دنبال داشته باشد .

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید