رصد بازار مسکن

قیمت آپارتمان‌های نقلی در دو محله محبوب

کدخبر: ۵۴۵۲۵۶
اقتصادنیوز: بررسی فایل‌های عرضه شده در پلتفرم‌های آنلاین نشان می‌دهد، رفتار فروشندگان مسکن در محله جمهوری واقع در منطقه 11 تهران با توجه به شرایط اقتصادی کشور و نوسانات، منطقی است چراکه تعداد فایل‌هایی که بالاتر از قیمت منطقه عرضه شده‌اند کمتر به چشم می‌خورد.
قیمت آپارتمان‌های نقلی در دو محله محبوب

به گزارش اقتصادنیوز در منطقه 7 تهران و محله سبلان نیز وضعیت خرید و فروش در جریان است و هم‌اکنون خرید و فروش صورت می‌گیرد.

یک مشاور املاک می‌گوید: با توجه به اینکه قیمت‌ها افزایشی بوده اما بازار خرید و فروش مسکن در سبلان در وضعیت خوبی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه خانه‌های ریزمتراژ سریع‌تر به فروش می‌رسند می‌گوید:برای خرید یک خانه 70 متری در این محله باید بودجه‌ای حداقل 2 میلیارد و 500 میلیون تومانی در نظر داشت.

در خیابان جمهوری هم وضعیت بازار به همین صورت است، علیرغم بالارفتن قیمت مسکن در این محله، خرید و فروش خانه‌ها در جریان است اما نسبت به ماه‌های اخیر کاهش یافته است.

با این تفاوت که در این محله، تعداد آگهی‌هایی که بالاتر از میانگین قیمت ملک‌های مشابه منطقه پیشنهاد شده‌اند، بیشتر است.

یک خانه نوساز در سبلان با متراژ 52 مترمربع و 3 سال عمر بنا، 2 میلیارد و 50 میلیون تومان پیشنهاد شده است.

خانه‌ای 130 متری  و نوساز در جمهوری، 6 میلیارد و 520 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است و همچنین یک خانه 60 متری با 28 سال قدمت بنا در این محله، 1 میلیارد  و 800 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

IMG_20221228_175439_346

 

 

در همین رابطه:       

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید