با 3 میلیارد تومان صاحب خانه شوید

قیمت آپارتمان در محله یوسف آباد

کدخبر: ۵۴۷۵۶۳
اقتصادنیوز: یوسف آباد یکی از محلات محبوب مرکزی تهران است،ساکنان این محله یکی از وفادارترین شهروندان به محل سکونت شان هستند و کوچ از این محله چندان نیست اگر بیش از 3 میلیارد تومان نقدینگی داشته باشید می توانید در این محله صاحب خانه شوید .
قیمت آپارتمان در محله یوسف آباد

به گزارش اقتصادنیوز در این گزارش به بررسی بازار خانه‌های محله یوسف‌آباد  در نیمه‌ اول دی‌ماه می‌پردازیم.این محله در مرکز تهران و در منطقه‌ی 6 شهرداری واقع شده و از غرب به بزرگراه کردستان و محله‌ی امیرآباد و از شرق به خیابان ولیعصر، در شمال به بزرگراه همت و در جنوب به خیابان دکتر فاطمی محدود می‌شود.در جوار خانه‌های ویلایی بزرگ‌متراژ در محله‌ یوسف آباد، علیرغم قدیمی بودن محله، آپارتمان‌های مدرن و نوساز قابل توجهی ساخته شده است.

یک مشاور املاک در محله یوسف‌آباد به اکوایران می‌گوید: بازار خرید و فروش در دی‌ماه و ماه گذشته (آذرماه) از وضعیت خوبی برخوردار بوده و معاملات همچنان انجام می‌شود و یکی از دلایل داشتن متقاضی زیاد دسترسی خوب این محله است.

به گفته وی، قیمت مسکن در این محله بالاتر از میانگین قیمت ملک‌های مشابه منطقه است و مالکان تحت تاثیر افزایش قیمت دلار، قیمت ملک خود را افزایش داده‌اند.

این مشاور املاک  همچنین می‌گوید:برای خرید یک خانه 70 متری نوساز در خیابان جهان‌آرا در این محله، بودجه‌ای حداقل 7 میلیارد تومان در نظر گرفت چراکه میانگین قیمت هر متر مسکن نوساز، حدودا 100 میلیون تومان است.

طبق گفته وی، هرچقدر به سمت شرق یوسف‌آباد برویم، قیمت مسکن بالاتر می‌رود؛ برای مثال در بخش شرقی این محله و در خیابان مستوفی، قیمت هر متر مسکن، به 120 تا 140 میلیون تومان هم می‌رسد.بررسی فابل‌های مشاوران املاک نشان می‌دهد، یک خانه نوساز در این محله، با متراژ 65 متر و واقع در خیابان جهان‌آرا، 6 میلیارد و 500 میلیون به فروش می‌رسد.

با این بودجه و حتی کمتر از آن هم می‌توان در یوسف‌آباد صاحب خانه‌ای با متراژ بالاتر شد؛ در خیابان بیستون، یک خانه‌ی 115 متری با قدمتی 12 ساله، به قیمت 6 میلیارد و 300 میلیون تومان پیشنهاد شده است.در خیابان مستوفی، یک خانه نوساز با 175 متر زیربنا، 25 میلیارد و 375 میلیون قیمت‌گذاری شده است.

البته در این محله می‌توان با بودجه‌ای کمتر از 4 میلیارد تومان هم خانه خرید؛ می‌‌توان یک واحد 70 متری در خیابان جهان‌آرا با عمر بنای 30 ساله را با بودجه‌ای 3 میلیارد و 800 میلیون تومانی خریداری کرد.

IMG_20230108_150415_717

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید