رشد ۴۹‌درصدی پرتفوی بیمه دانا

کدخبر: ۱۰۸۲۱۲
مدیرعامل بیمه دانا از رشد ۴۹‌درصدی پرتفوی این شرکت نسبت به شش ماه اول سال قبل خبر داد.
رشد ۴۹‌درصدی پرتفوی بیمه دانا

به گزارش «اقتصاد نیوز»، مدیرعامل بیمه دانا با اعلام رشد ۴۹ درصدی پرتفوی نسبت به شش ماه اول سال قبل گفت: این شرکت تا پایان سال جاری فراتر از پیش‌بینی‌ها حرکت خواهد کرد.

بیژن صادق در جریان برگزاری سی‌امین همایش سراسری مدیران ارشد ستادی و اجرایی بیمه دانا گفت: با روندی که از سال گذشته شروع شده، دورنمای عملکرد شرکت بسیار امیدوارکننده است. به طوری که از سال قبل تاکنون سیستم نرم‌افزاری جدید به طور کامل اجرا شده و با رفع نقاط ضعف و افزایش نظارت بر عملکرد مجموعه، اصلاحاتی انجام شده است.

او با تاکید بر رشد قابل ملاحظه پرتفوی، از روند رو به بهبود عملکرد این شرکت مشمول اصل‌44 و حاضر در بورس ابراز امیدوار ی کرد و افزود: سیستم فنی این نرم‌افزار با امور مالی هماهنگ شده و بسیاری از مشکلات را برطرف کرده است.

این مقام مسوول مشتری‌مداری را هدف بیمه دانا اعلام کرد و ادامه داد: در شش‌ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 49 درصد رشد پرتفوی داشتیم و توانستیم 920 میلیارد تومان پرتفوی به دست آوریم. بنابراین پیش‌بینی می‌‌شود تا پایان سال جاری فراتر از پیش‌بینی‌ها عمل کنیم.

صادق در خاتمه به تغییرات اخیر مدیریتی و حضور رضا جعفری در ترکیب هیات‌مدیره بیمه دانا اشاره کرد و گفت: با تقویت همبستگی و همدلی بین ارکان و مسوولان زمینه رشد و تعالی بیشتر این شرکت فراهم می شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید