شاخص بورس از کانال 73 هزار واحدی عبور کرد

کدخبر: ۱۰۲۰۰۴
رشد 1108 واحدی شاخص بورس در پایان معاملات امروز(سه شنبه) سهامداران تالار شیشه ای را نسبت به تداوم رونق بازار سهام امیدوار کرد.
شاخص بورس از کانال 73 هزار واحدی عبور کرد

به گزارش اقتصاد نیوز، تاثیر اخبار مثبت از تصمیمات دولت و مجلس، کاهش نرخ خوراک پتروشیمی ، افزایش نرخ محصولات پتروشیمی ها بر اثر عرضه محصولات پتروشیمی در بورس کالا با نرخ ارز آزاد و امیدواری ها نسبت به انجام توافق در مذاکرات هسته ای باعث شد یک روز خوب برای سهامداران تالار شیشه ای رقم زده شود.

شاخص بورس از ابتدای معاملات امروز(سه شنبه) خیز برداشت تا علاوه بر ورود به کانال 72هزار واحدی وارد کانال های بالاتر نیز شود. به همین جهت جو مثبت حاکم بر بازار شاخص را تا 1108 واحد افزایش داد با رشد معاملات پتروشیمی ها در دقایق پایانی معاملات این روز از کانال 73 هزار واحدی عبور کرد.

بدین ترتیب در معاملات امروز نمادهای شبندر با 104 واحد مثبت پس از آن وپاسار با 100 واحد افزایش، پارسان با 96 واحد، وبملت با 74 واحد، تاپیکو با 73 واحد، وغدیر با 61 واحد و نماد رمپنا با 53 واحد بیشترین اثر مثبت را بر شاخص را گذاشتند.

اغلب سهام شرکت ها نیز با افزایش قیمت و صف خرید مواجه شدند و شاخص بورس در رقم 73 هزار و 25 واحد به ثبت رسید . در این بین نیز شاخص فرابورس نیز با رشد مثبت مواجه شد و به 772 واحد رسید.

نمادهای مارون، جم و زاگرس از گروه پتروشیمی ها پیشرو بازار فرابورس بودند. با بازگشت رونق به معاملات بورس به نظر می رسد با توجه انتشار اخبار مثبت از مذاکرات و تاثیرات تصمیمات دولت و مجلس در جهت حمایت از بازار سهام در روزهای آینده شاهد تداوم روند به رشد بازار باشیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید