کاهش قطعات یدکی چینی در ایران خودرو

کدخبر: ۱۵۷۷۸۰
در ابتدای سال به هموطنان قول دادیم که سهم قطعات چینی در شبکه خدمات پس از فروش را کاهش دهیم و اکنون ‌به گواه شواهد به این قول عمل کرده ایم و این سهم به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

به گزارش اقتصادنیوز ، مهندس سیدرضا حسینی، مدیرعامل شرکت ایساکو در گفتگو با برنامه حرف حساب در شبکه یک سیما در پاسخ به سوالات مردمی گفت: برای خدمات پس از فروش چیزی به نام "طبیعی است" نداریم. گروه صنعتی ایران خودرو در   307 شهر ایران 800 نمایندگی دارد که روزانه 16هزار پذیرش دارند.

وی افزود: متاسفانه گاها در برخی نمایندگی ها بعضی از اظهارت خارج از عرف وجود دارد اما ما این موارد را رصد کرده و برای رفع آن تلاش می کنیم.

مدیرعامل شرکت ایساکو اظهار داشت: سرفصل های گارانتی مشخص و در دسترس همه هموطنان است. اگر در اجرای این موارد مشکلی وجود داشت،‌هموطنان حتما با شماره 096440 تماس بگیرند تا با طرح موضوع نسبت به حل مشکل اقدام شود.

وی افزود: حدود 6میلیون دستگاه خودرو تحت پوشش شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو وجود دارد که 1.5میلیون آن دارای گارانتی است و ما موظف هستیم با ایجاد سیستم های هوشمند، خدماتی در شان هموطنان عزیز ارائه کنیم.

مهندس حسینی اظهار داشت: در ابتدای سال به هموطنان قول دادیم که سهم قطعات چینی در شبکه خدمات پس از فروش را کاهش دهیم و اکنون ‌به گواه شواهد به این قول عمل کرده ایم و این سهم به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

مدیرعامل ایساکو گفت: در حوزه گارانتی نیز قطعاتی که در شبکه خدمات پس از فروش استفاده می شود،‌ دقیقا همان قطعات خطوط تولید اصلی هستند و در بحث فراخوان ها نیز تنها به پیامک بسنده نمی کنیم و همکاران ما با تک تک مالکان تماس می گیرند اما در خصوص خودروهایی که پس از فروش اولیه توسط مشتری به فروش رسیده مشکلاتی داریم که امیدواریم با همکاری پلیس راهور ناجا حل شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید