مستمری خانواده های تحت پوشش کمیته امداد به 240 هزار تومان افزایش یافت

کدخبر: ۱۶۷۱۱۷
سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود، با اشاره به افزایش یارانه خانوارهای تحت پوشش گفت: مستمری آنها از ۷۱ هزار تومان به ۲۴۰ هزار تومان افزایش یافت؛ یعنی ۳.۴ برابر به یارانه‌های خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی اضافه شد.
مستمری خانواده های تحت پوشش کمیته امداد به 240 هزار تومان افزایش یافت

به گزارش خبرآنلاین، محمدباقر نوبخت از افزایش یارانه‌های خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد، و مذاکرات ایران و عربستان در خصوص حادثه منا استفاده نکردن دولت از امکانات دولتی برای تبلیغات خبر داد.

اهم اظهارات سخنگوری دولت را به نقل از خبرگزاری‌ها در ادامه بخوانید:

*{با اشاره به افزایش حقوق بازنشستگان} این افزایش حقوق از فروردین ماه اعمال شده است. 

*{درباره افزایش یارانه خانوارهای تحت پوشش} مستمری آنها از ۷۱ هزار تومان به ۲۴۰ هزار تومان افزایش یافت؛ یعنی ۳.۴ برابر به یارانه‌های خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی اضافه شد. 

*{درباره استفاده دولت از امکانات دولتی برای تبلیغات}مراجع نظارتی نظارت دارند و ما هم مقید هستیم از امکانات دولتی استفاده نکنیم و به همین دلیل آقای شریعتمداری که به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی انتخاب شده بود، استعفا داد. 

*ما مقید به اجرای قانون هستیم، اگر موردی هست به دستگاه های نظارتی گزارش کنند. ما تابع قانون هستیم و از برخورد قانونی استقبال می کنیم.

*{درباره مذاکرات ایران و عربستان}آنها هنوز در مورد منا جمع بندی نکرده اند، اما در مورد حادثه جرثقیل اعلام کرده اند که مبالغی پرداخت خواهند کرد، اما همچنان حادثه منا در حال بررسی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید