اختصاص تسهیلات 9 هزار میلیارد ریالی اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد

کدخبر: ۱۷۱۵۹۷
بانک ملی ایران و کمیته امداد امام خمینی(ره) با امضای تفاهم نامه ای برای پرداخت 9 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت پوشش این نهاد اجتماعی توافق کردند.
اختصاص تسهیلات 9 هزار میلیارد ریالی اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد

 

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از این بانک، این تفاهم نامه با حضور محمدرضا حسین زاده مدیر عامل بانک ملی ایران و پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) به امضا رسید. 

مدیر عامل بانک ملی ایران در آئین امضای این تفاهم نامه گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) توانسته است در زمینه اشتغالزایی موفق عمل کند و با اعمال نظارت های دقیق بر هزینه ها زمینه مناسبی را برای توانمند سازی مددجویان خود فراهم آورده است.

وی افزود: عملکرد مطلوب کمیته امداد، آن را به الگویی موفق در اشتغالزایی تبدیل کرده است.

حسین زاده تاکید کرد:بانک ملی ایران آماده است تا برای کمک به محرومان از همه ظرفیت های خود استفاده کند وبرای توانمندسازی مددجویان در کنار کمیته امداد امام خمینی(ره)باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز ضمن قدردانی از خدمات بانک ملی ایران برای حمایت از مددجویان گفت: سال گذشته تسهیلات اشتغالزایی بانک ملی ایران سه هزار میلیارد ریال بود که با تعامل سازنده این بانک امسال سه برابر شده است.

فتاح تاکید کرد: بانک ملی ایران در سال های گذشته نیز قدم های مهمی را برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی برداشته است.

وی افزود: در 6 سال گذشته بانک ملی ایران 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی و توانمندسازی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)پرداخت کرده که این میزان تسهیلات موجب خروج 130 هزار خانوار از چرخه حمایتی این نهاد شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید