زمان قطعی واریز سود سهام عدالت اعلام شد

کدخبر: ۱۸۲۵۶۳
مشاور رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به واریز قطعی سود سهام عدالت در شهریور ماه گفت: مشمولینی که بعد از آذر ماه سال 95 نیز متوفی شده‌اند مشمول دریافت سود می‌شوند و سود سهام عدالت به حساب این افراد واریز خواهد شد.
زمان قطعی واریز سود سهام عدالت اعلام شد

سید جعفر سبحانی در گفت‌و‌گو با میزان در خصوص تعیین زمان برای واریز سود سهام عدالت بیان کرد: سود سهام عدالت مطابق پیش‌بینی‌ها تا پایان شهریور ماه به حساب مشمولین واریز خواهد شد ولی هنوز مصوبه شورای عالی اصل 44 برای سندیت واریز سود به سازمان خصوصی‌سازی نرسیده است و امیدواریم این امر تا پایان ماه جاری و موعد واریز سود محقق شود.

وی در ادامه افزود: از مجموع مشمولین سهام عدالت بیش از 36 میلیون و 500 هزار نفر به سامانه سهام عدالت مراجعه و صورت حساب دریافت کرده‌اند که از این تعداد 31 میلیون نفر نیز شماره شبای خود را جهت دریافت سود سهام عدالت به سامانه ارائه کرده‌اند.

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی تصریح کرد: از میان افرادی که شماره شبای خود را در این مدت زمانی به سامانه ارائه کرده‌اند شماره حساب بیش از 97 درصد تایید شده و 3 درصد باقی مانده نیز پیامک سازمان خصوصی‌سازی جهت اصلاح شماره شبا و ارائه مجدد آن به سامانه دریافت کرده‌اند.

سبحانی تاکید کرد: مشمولینی که بعد از آذر ماه سال 95 نیز متوفی شده‌اند مشمول دریافت سود می‌شوند و سود سهام عدالت به حساب این افراد واریز خواهد شد.

وی در توضیح شرایط دریافت سود وراث مشمولین متوفی شده قبل از آذر 95 گفت: در حال راه‌‌اندازی سامانه‌ای جهت ساماندهی مشمولین متوفی و واریز سود سهام این افراد به حساب وراث هستیم که این سامانه در پاییز راه‌اندازی خواهد شد و در حال حاضر با سازمان‌های مربوط به این موضوع در حال مذاکره هستیم که پس از نتیجه‌گیری در مهر و یا آبان ماه این ساماه جهت پرداخت سود مشمولین متوفی به وراث راه‌اندازی خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید