جمعی از نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر از پالایشگاه نفت تهران بازدید کردند

کدخبر: ۱۸۸۰۷۳
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: جمعی از نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر ظهر امروز از محل پالایشگاه نفت تهران بازدید کردند.
 جمعی از نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر از پالایشگاه نفت تهران بازدید کردند

فاطمه ذوالقدر در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با بیان این مطلب افزود: بنده به همراه طیبه سیاوشی، محسن علیجانی نمایندگان تهران، محمدرضا تابش نماینده اردکان و جلال میرزایی نماینده ایلام و مجید فراهانی و شهربانو امانی اعضای شورای شهر پایتخت و مسئولینی از وزارتخانه های کشور و کار از پالایشگاه تهران بازدید کردیم و در جریان جزئیات آتش سوزی روز گذشته این پالایشگاه که منجر به کشته شدن 6 نفر از کارکنان این پالایشگاه شد، قرار گرفتیم.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: لطف الله هنگی مدیرعامل پالایشگاه نفت تهران در این نشست گزارشی از حادثه روز جمعه این پالایشگاه به نمایندگان مجلس و شورای شهر ارائه کرد و نمایندگان نیز بر ضرورت بررسی هر چه سریعتر علل این حادثه و برخورد با مقصرین احتمالی تاکید کردند.

ذوالقدر یادآور شد: نمایندگان مجلس شورای اسلامیی و اعضای شورای شهر در ادامه از محل حادثه آتش سوزی روز گذشته پالایشگاه تهران بازدید کردند.

به گزارش ایرنا، در آتش سوزی در برج تقطیر یکی از واحدهای پالایشگاه نفت تهران که عصر روز جمعه (پنجم آبان) روی داد، 6 نفر از کارکنان این واحد پالایشگاهی جان باختند و 2 نفر نیز به شدت مصدوم شدند.

این حادثه آتش سوزی در یکی از واحدهای دست تعمیر این پالایشگاه و بر اثر نشت مواد نفتی رخ داد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید