رونمایی از اولین محصول پسابرجامی فولکس واگن در بازار ایران + عکس

کدخبر: ۱۹۲۴۵۴
بالاخره انتظار بازار خودرو و البته علاقمندان به خودرو برای مشاهده اولین محصول فولکس واگن در ایران به سر آمد.
رونمایی از اولین محصول پسابرجامی فولکس واگن در بازار ایران + عکس

به گزارش اقتصادنیوز ، اگر چه فولکس واگن های بیتل جدید به صورت محدود در بازار ایران از چند سال پیش حضور دارند اما آنها به صورت غیر متمرکز وارد شده اند و دو خودرو پاسات و تیگوآن را می توان اولین محصولات فولکس واگن در بازار ایران دانست که پس از اجرایی شدن برجام به صورت رسمی وارد می شوند.

فولکس واگن پاسات

این دو خودرو در جریان نمایشگاه خودرو تهران به طور رسمی رونمایی شدند. هر چند به دلیل بسته بودن سایت ثبت سفارش خودرو، زمان ورود محموله های اصلی و آغاز فروش آنها مشخص نیست.

فولکس واگن پاسات

فولکس واگن پاسات که دارای یک موتور 1800سیسیTSI با توان 170 اسب بخار و گشتاور 249 نیوتون متر است و نیروی تولیدیش را از طریق یک جعبه دنده 6 سرعته خودکار به چرخ های جلومنتقل می کند دارای مصرف این موتور 6.2 لیتر در هر صد کیلومتر می باشد. این خودرو در صورتی که با لیست مناسبی از آپشن ها به خیابان های ایران وارد شود، میتواند به راحتی سهم فروش بسیارمناسبی در میان سدان های فول‌سایز موجود در کشور دست‌یابد.

بنا بر شنیده های خبرنگار اقتصادنیوز ، در صورتی که اتفاق خاصی در قیمت دلار و تعرفه واردات خودرو رخ ندهد قرار است فولکس واگن پاسات بر حسب میزان آپشن بین 220 تا 250 میلیون تومان قیمت گذاری شود.

فولکس واگن پاسات

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید